Gå til innhold

Hva er mailadressene til Nav-saksbehandlere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke fått oppgitt min sin, og det tror jeg er vanlig at man får.

Jeg vet hva hun heter. Er det vanlig med navnet i sin helhet og alfakrøll nav.no til slutt eller?

Ganske viktig!

Kan dere gi et eksempel.

Kan det for eks være [email protected] (fiktivt navn)

Små eller store bokstaver vanlig. Og hva hvis det er mellomnavn med bindestrek? punktum eller bindestrek mellom navnene?

Anonym poster: 302220f1c50e0c1ba992e87f16d9e8f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

les på nav

Anonym poster: a5238474c2fe27919079280ca6c24ef5

Skrevet

Mest sansynlig er det slik du skriver, jeg hadde en slik mailadresse da jeg jobba der, men kan jo være at det finnes flere med samme navn, og da kan det være det er med et mellomnavn og mailen din havner feil. Spør heller saksbehandler neste gang du er der, eller send den direkte til kontaktsenteret til mailadressen du finner på nettsiden, og oppgi navnet til den det skal videresendes til, så ordner de det, så får du jo vite mailadressen når vedkommende svarer deg. Husk å ikke skrive sensitiv informasjon i mailen da.

Anonym poster: fa2bc9cd54d5196d2a900750a51014da

Skrevet

PS (jeg som svarte over): tror ikke mailadressene ligger ute på nett åpent for alle, går ut fra at du allerede har sjekka det.

Anonym poster: fa2bc9cd54d5196d2a900750a51014da

Skrevet

Siden alle i nav får mailadresse etter samme malen, så kan det også finnes varianter som [email protected], ol. Det lureste er derfor å ringe kontaktsenteret og spørre etter mailadressen til saksbehandleren din.

Anonym poster: 04752038c3bd003f604ee11649e560fe

Skrevet

Null problem, bare send til NAV-kontoret ditt, så videresender de til saksbehandleren din. Oppgi navn på saksbehandler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...