Gå til innhold

Hvordan slutte å tenke på en?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker mye på en i nærmiljøet som jeg ser av og til. Snill, hyggelig og pen mann. Det er ikke noe alternativ overhode å gjøre noe med disse tankene da jeg har samboer som for tiden dessverre ikke gir meg noe nærhet, oppmerksomhet og sånt. Så jeg lurer på - hvordan slutte å tenke på denne personen jeg prater om? Litt slitsomt for tiden synes jeg.

Anonym poster: 39ef1b8a3430ee10e420bd9de205591f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du prøvd å si til samboer at du træng nærhet å oppmerksomhet?

eventuelt lag en romantisk plan får dæ å samboer dær dåkker jør nåkka i lag, nåkka koseli kvær får dåkker åsså toppe det hele me en romantisk kvell bare får dåkker. kanskje han andre ramle ut av hode å samboer ser at d e fint å være mer sammen.

Skrevet

Da tror jeg du må ta tak i forholdet ditt. Få med samboeren til parterapi eller få gjort noe slik at dere igjen får et nærmere forhold. Hvis du går og tenker på en annen så vil du ikke være veldig mottakelig for oppmerksomhet fra samboer. Og gir samboer deg for lite nærhet vil det være lettere å tenke på den andre.

Du og samboer må finne ut av ting sammen, da tror jeg du greier å slutte å tenke på den andre også.

Og hvis du og samboer ikke finner ut av det med hverandre så er jo også det noe som kan åpne for andre muligheter på sikt.

Men få med samboer på parterapi eller få snakket ordentlig sammen slik at dere kan prøve å få et bedre forhold igjen.

Anonym poster: ce35771422ef19b688749c1a9c6b76aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...