Gå til innhold

Flere enn meg som himler med øya av detta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg kjeder emg surfer jeg igjennom finn.no ser igjennom alt av stæsj, nips, klær, utstyr osv.

Men jeg skjønner meg ikke på de som legger ut brukte klær, spesielt sko, div andre brukte ting (utstyr til barn spesielt) til nesten fullpris!!

Jeg kjøper ikke noe på finn med mindre jeg virkelig er på utkikk etter noe jeg ikke får tak i i butikk. Men hva dere andre gjør vet ejg jo ikke, men hadde du feks betalt 200 kr for en "pent brukt" kjole/skjorte til barn, bare fordi innkjøpsprisen var høy?

Hvor mye barnetøy er forresten pent brukt?

Å så har du de som selger tripptrapp og sykkelvogner og sånn som er opp til 10 - 15 år gamle til 1000 ,- kr å sånn, tror de at de får solgt det?

Og igjen, hvem kjøper skitne og brukte sko til seg selv eller barna for 100-300 kr paret bare fordi det er "ecco" ol. merkesko..

Kan noen hjelpe meg med å forstå dette, for jeg syntes det er helt sykt..

klær og utstyr etter mine barn, meg og mannen gies bort om vi ikke har bruk for det mer, enten til fretex/uff ol eller venner/familie som vil ha det.

Man tar ikke betalt for slike ting med mindre det er helt nytt og glemt bort, for lite, gave ol. Men da fortsatt ikke mer enn til halv pris gjerne.

Møbler kan jeg skjønne, for de kan holdes godt ved like, mister ikke fasong osv. Møbler har jeg kjøpt en del brukt selv på nett.

Ser det ble litt mye skrevet, men jeg skjønner det rett og slett ikke....

Anonym poster: 27a2b177b9a988e74927314949b0edc8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo åpenbart et marked for det, så jeg ser ikke problemet.

Anonym poster: 15bdd1c193e47ece094949d5526c4d6c

Skrevet

Når jeg kjeder emg surfer jeg igjennom finn.no ser igjennom alt av stæsj, nips, klær, utstyr osv.

Men jeg skjønner meg ikke på de som legger ut brukte klær, spesielt sko, div andre brukte ting (utstyr til barn spesielt) til nesten fullpris!!

Jeg kjøper ikke noe på finn med mindre jeg virkelig er på utkikk etter noe jeg ikke får tak i i butikk. Men hva dere andre gjør vet ejg jo ikke, men hadde du feks betalt 200 kr for en "pent brukt" kjole/skjorte til barn, bare fordi innkjøpsprisen var høy?

Å så har du de som selger tripptrapp og sykkelvogner og sånn som er opp til 10 - 15 år gamle til 1000 ,- kr å sånn, tror de at de får solgt det?

Og igjen, hvem kjøper skitne og brukte sko til seg selv eller barna for 100-300 kr paret bare fordi det er "ecco" ol. merkesko..

klær og utstyr etter mine barn, meg og mannen gies bort om vi ikke har bruk for det mer, enten til fretex/uff ol eller venner/familie som vil ha det.

Man tar ikke betalt for slike ting med mindre det er helt nytt og glemt bort, for lite, gave ol. Men da fortsatt ikke mer enn til halv pris gjerne.

Møbler kan jeg skjønne, for de kan holdes godt ved like, mister ikke fasong osv. Møbler har jeg kjøpt en del brukt selv på nett.

Hvorfor lar du dette plage deg? Ok at du ikke kjøper brukt tøy e.l., jeg gjør heller ikke det, men hvorfor lar du det gå så innpå deg at andre tar et valg som ikke er likt ditt?

Kanskje det er en familie med dårlig råd, eller man er opptatt av miljøet?

Respekter andre for de valgene de tar, det er ikke alt man trenger å forstå seg på her i verden.

Skrevet

Hvorfor lar du dette plage deg? Ok at du ikke kjøper brukt tøy e.l., jeg gjør heller ikke det, men hvorfor lar du det gå så innpå deg at andre tar et valg som ikke er likt ditt?

Kanskje det er en familie med dårlig råd, eller man er opptatt av miljøet?

Respekter andre for de valgene de tar, det er ikke alt man trenger å forstå seg på her i verden.

Det plager meg ikke, jeg er bare nyskjerrig.

og jeg kan skjønne at folk vil tjene litt på det de har liggende, men jeg skjønner ikke prisingen.

Skrevet

Einig med deg i at mange prisar for høgt. Men så lenge nokon vil kjøpe, så er det jo greitt. Dersom ingen vil betale prisen, så blir det jo heller ikkje solgt.

Anonym poster: 606c270f09036614252690137b8898cf

Skrevet

Det jeg ikke skjønner er at folk selger brukte sko!! Alle har forskjellige bein, og det er ikke lurt å bruke sko andre har brukt!

Anonym poster: 5fbef62d95bd6045f3b617a9417bfad3

Skrevet

Helt enig i at prisingen ofte er altfor høy, men det er vel bare å la være å bry seg? Vil du ikke ha det til den prisen de har satt, så er det bare og la være å kjøpe det.. :-)

Skrevet

ALt babytøy som vesla brukte opp til strl 68 kunne godt passert for helt nytt, men det ble arvetøy det også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...