Anonym bruker Skrevet 22. januar 2013 #1 Skrevet 22. januar 2013 Jeg sitter her og prøver å få til å skanne ett dokument inn på pc min, men da kommer det som ett bilde, og det var jo ikke det jeg hadde tenkt.... Noen som vet hvordan jeg får det inn som ett dokument?? Anonym poster: d02819cb860996724bd2a1b25d5f75e0
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2013 #2 Skrevet 22. januar 2013 Å scanne noe er å "ta bilde", men du kan lagre kopi som pdf-fil. Anonym poster: 46bc85c648cdc2796fbf0924a054cbec
Himmel og hav Skrevet 22. januar 2013 #3 Skrevet 22. januar 2013 Du får ikke scannet det som et dokument, men et finnes pdf til word convertere på nettet. Jeg har ikke veldig god, eller mye, erfaring med det, men det er kanskje verd et forsøk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå