Gå til innhold

Noen som har peiling???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her og prøver å få til å skanne ett dokument inn på pc min, men da kommer det som ett bilde, og det var jo ikke det jeg hadde tenkt.... Noen som vet hvordan jeg får det inn som ett dokument??

 

Anonym poster: d02819cb860996724bd2a1b25d5f75e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å scanne noe er å "ta bilde", men du kan lagre kopi som pdf-fil.

 

 

Anonym poster: 46bc85c648cdc2796fbf0924a054cbec

Skrevet

Du får ikke scannet det som et dokument, men et finnes pdf til word convertere på nettet. Jeg har ikke veldig god, eller mye, erfaring med det, men det er kanskje verd et forsøk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...