Gå til innhold

Hva synes dere om Stovner senter?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hender det at dere kjører dit selv om dere ikke bor i området?

 

Anonym poster: 04bd8ee1d98943ae5a1921b597f20efc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som om det har vært bråtabrann. Men ok senter. Foretrekker heller strømmen da.

 

Anonym poster: 6563be38d115718382cd5d1c5a2c1c07

Skrevet

Hehe, nej. Kjører ikke dit frivillig!

 

Anonym poster: c61bfc9e22f262b622515f25e01ad4fb

Skrevet

Opp

 

Anonym poster: 04bd8ee1d98943ae5a1921b597f20efc

Skrevet

Jeg jobbet der i et par år. Det er et ok senter, egentlig, om man ikke er ute etter noe veldig spesielt. Men tror ikke jeg hadde kjørt veldig langt for å komme meg dit.

 

Anonym poster: 8ce5e704bf7eab617517decdd085f3fa

Skrevet

Takk.

Vurderer å søke jobb der, men orker ikke jobbe på et senter som er helt dødt eller håpløst på andre måter, he he.

 

HI

 

Anonym poster: 04bd8ee1d98943ae5a1921b597f20efc

Skrevet

Helt greit, man får det man trenger der og litt til:)

Var fantastisk for litt over tyve år siden da, da jeg gikk på "stofner" vgs:)

 

Har kjøpt et par ti-- pakninger prince mild på narvesen på stovnersenteret gitt, ah

 

Anonym poster: 1f0fe618549321db07563730466ad309

Skrevet

Takk.

Vurderer å søke jobb der, men orker ikke jobbe på et senter som er helt dødt eller håpløst på andre måter, he he.

 

HI

 

Anonym poster: 04bd8ee1d98943ae5a1921b597f20efc

 

Nei, det er det ikke. Mye folk året rundt.

 

Anonym poster: 8ce5e704bf7eab617517decdd085f3fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...