Anonym bruker Skrevet 22. januar 2013 #1 Skrevet 22. januar 2013 Inspirert av barnemat på glass og aspartam diskusjonene. Anonym poster: 985f941083fb4cc72710d3e0fc1a8dc4
HeleneBeate Skrevet 22. januar 2013 #2 Skrevet 22. januar 2013 Blir noen ganger inspirert av hva folk kan ha til middag, dersom jeg ikke har noen ideer selv
Pesta Skrevet 22. januar 2013 #3 Skrevet 22. januar 2013 Nei, folk kan faktisk få spise akkurat det de vil for meg!
☆☆☆ Skrevet 22. januar 2013 #4 Skrevet 22. januar 2013 (endret) Ja, i mangel på bjelkar i eige auge leitar eg etter flis hjå andre Nei, eg skyflar ned toro og aspartam medan eg stikk skeia med ferdig graut ned i begeret med industiframstilt fruktmos for å få babyen til å ete skvipet.. Endret 22. januar 2013 av ★
Fae Skrevet 22. januar 2013 #6 Skrevet 22. januar 2013 Det virker som om det finnes noen mennesker der ute som på død og liv skal legge seg opp i alt andre gjør som de er uenig i selv. Du må ikke spise ditt og datt da får du kreft. Jaja, er vel mitt valg. Kan ikke gi ungene mat på glass. Ungene får vel det de liker best i en mattilvenningsfase spør du meg. Okke som om det er hjemmelaget eller ferdiglaget så lenge de lærer seg å få i seg noe annet en pupp eller flaskemelk. Det virker som enkelte her inne ikke er i stand til å fatte at alle mennesker er individer med rett til å ta sine egne valg. Så da skåler jeg til dere med mitt glass pepsi max, og saltede nøtter!
♥Madam Mim♥ Skrevet 22. januar 2013 #7 Skrevet 22. januar 2013 Ja, jeg blir forferdelig sjalu hver gang jeg hører eller leser at noen skal ha biff til middag!!!!! Biffen må være medium og som gravid går ikke det. Skosåle kremert biff takker jeg nei til!! Bortsett fra det?? Nei, folk kan spise nøyaktig hva de vil :-)
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 22. januar 2013 #8 Skrevet 22. januar 2013 Nei vet du hva, hvordan andre velger å leve livet sitt bryr meg midt der jeg er høyst når jeg plukker multebær.
Mrs. Kaizer Skrevet 22. januar 2013 #9 Skrevet 22. januar 2013 Synes folk her inne er vannvittig hysteriske mtp mat og kosthold. Jeg gidder ikke engasjere meg så veldig i disse innlegga for jeg nekter å tro at det finnes slike mennesker i virkeligheten; som serverer hyllebærsaft i bursdager og gir 5 åringen sin 1 seigmann i lørdagsgodt. Jeg har et veldig avslappa forhold til mat og tenker ofte at mat er mat, enten det kommer fra Toro eller er hjemmelaget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå