Gå til innhold

Gurianna?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om navnet? oppkalling etter 2 personer. En som jeg aldri har møtt, men som er i slekta og som jeg synes fortjener å bli oppkalt etter alt hun har vært igjennom.

Anonym poster: 53f5bc547a533f53541ebbf17b91d81f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guri malla, det var fint!!

Anonym poster: 92378b49c4644cad49e5971aeae06097

Skrevet

HAHHA trodde det sto " guarana" som i det som er i energidrikker :) Men navnet var ok det :)

Skrevet

Nå er dere bare frekke... ikke rart folk blir mobber folk for navnene sine sånn som foreldrene holder på.

Skrevet

Det var et... spesielt navn...

Hvis dere liker det så kjør på! :)

Vi brukte forbokstavene til navn for å oppkalle dattra vår

Skrevet

Det var et... spesielt navn...

Hvis dere liker det så kjør på! :)

Vi brukte forbokstavene til navn for å oppkalle dattra vår

Huff, ser at den ble litt frekk :/ Var ikke meningen det. Begge navnene synes jeg er fine, var bare kombinasjonen som jeg stusset litt på. Men som sakt tidligere, det er dere som velger navnene og det vil bestandig være noen som er uenige i navnevalget utansett navn ;)

Skrevet

Det er ikke en kombinasjon av to navn, altså Guri Anna, Gurianna er faktisk et eget navn. Ikke noe som er funnet på av meg.. Guri stammer faktisk fra dette navnet tror jeg.

Skrevet

Kva med Gurine? Det heitte oldemor;)

Skrevet
Har tenkt på det også, men dette navnet passet litt bra med at jeg fikk kalt opp etter både ei som het Guri og ei som het Anna :)

Skrevet

Syns det blir litt voldsomt. Liker både Guri og Anna, men det ble litt tungt. Kjenner ei som heter Anne Guri, det syns jeg klinger godt. Så det er mitt forslag.

Anonym poster: 3e96ccd25316e4a8d436a9c3b19f0312

Skrevet
Har tenkt på det også, men dette navnet passet litt bra med at jeg fikk kalt opp etter både ei som het Guri og ei som het Anna :)

Kva med Anna/Anne/Ane Gurine ;)? (Oldemor heitte faktisk Ane Gurine) (og det er om ikkje anna noko spesielt, men eg liker klangen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...