Anonym bruker Skrevet 22. januar 2013 #1 Skrevet 22. januar 2013 Hadde Eggløsning Fredag og Lørdag men fikk lakt inn aksjene på Torsdag. Er det håp med babis ? Anonym poster: b00d21013f6ca60452680c4c148b4a8b
stinesg89 Skrevet 22. januar 2013 #2 Skrevet 22. januar 2013 torsdagen før? Hvis dere hadde sex på torsdagen før eggløsning så kan det være håp ja Fikk høre at jentesædcellene lever lenger, mens guttesædcellene er raskere, slik at noen sædceller kan bruke litt tid og da bli befruktet noen dager etter samleie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå