Gå til innhold

hva ville du gjort??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok tempen på sønnen på snart fire nå. Den var 37,9 og vanlig temp på han er ca 37,2-37,3. Ville dere sendt han i bhg i morra eller holdt han hjemme? Formen ellers er kjempe fin på han..

 

Anonym poster: 96a8dad326fb7f23986540b623e9fd20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville målt igjen i morgen og sendt ham om feberen er borte. Har han fortsatt feber ville jeg holdt barnet hjemme.

Skrevet

Da har han jo ikke feber så ikke noe i veien for å sende han dersom han ikke skulle få feber i morgen.

 

Anonym poster: c0bdb529e90ba6dca2ff1d5e156d75e5

Skrevet

Han har jo ikke feber, ville absolutt sendt i barnehagen om han ikke får dårlig allmennetilstand :)

Skrevet

Den normale kroppstemperaturen angis vanligvis til ca. 37 °C. Temperaturen varierer imidlertid noen tideler av en grad opp og ned i løpet av et døgn. Den er høyest om kvelden og faller i løpet av natten for så å stige mot morgenen, da den måles til 36,8 °C–37 °C. Denne døgnrytmen er meget konstant hos det enkelte individ. Den øvre grensen for normal temperatur settes til ca. 37,2 °C om morgenen og 37,8 °C om kvelden

 

http://snl.no/.sml_artikkel/feber

 

 

Skrevet

Jenta mi sin temperatur er vanligvis på 36,5. Da hun hadde 37,8 kunne hun fortsatt dra i barnehagen. Men mål igjen i morgen tidlig..

 

Anonym poster: a9cd2d741b22db14e9b8ea4c500186d7

Skrevet

38 er feber.

 

Anonym poster: a9cd2d741b22db14e9b8ea4c500186d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...