Gjest Nerdens'mus Skrevet 22. januar 2013 #1 Skrevet 22. januar 2013 Hvorfor blir småbarn bestandig friske før karantenetiden i bhg er over etter oppkast og diare. Gjerne i kombinason med at foreldrene blir syke? Det er urettferdig. Har små barn luktesans foresten? Ellers i hustanden unngår vi do etter at noen har vært der, men gutten ser ingen problemer med å ta med seg lekene og sette seg på do. Selv om rommet mest sansynlig burde vært stengt av helsemyndigheter til gass nivåene synker.
Popelko Skrevet 23. januar 2013 #2 Skrevet 23. januar 2013 Hehe, føler med deg! Jeg vet ikke hvordan det er med lultesansen til de små, men gutten min på litt over 4 har nettopp begynt å kommentere lukter. Hvor gammel er gutten din?
Gjest Nerdens'mus Skrevet 23. januar 2013 #3 Skrevet 23. januar 2013 18 månder. Vet ikke helt hva slags svineri dette er har alrdi vært borti en omgangssyke som varer i 4 dager før.
Popelko Skrevet 23. januar 2013 #4 Skrevet 23. januar 2013 Da er det nok ikke sikkert han lukter noe særlig, klarer hvert fall ikke å kjenne at det lukter vondt (heldiggrisen). 4 dager var lenge ja, det har jeg aldri opplevd, verken på meg eller ungene. Får håpe på bedring snart hvert fall, lykke til
ms.Pond Skrevet 23. januar 2013 #5 Skrevet 23. januar 2013 Huff, kan høres ut som om dere har fått noroviruset vi var plaget med tidligere. Vi holdt på i seks dager første gangen. Det er noe skikkelig drit (bokstavelig talt), håper dere slipper unna snart. Husk å ha en klorinflaske stående ved siden av do. Hver gang noen har vært der heller dere en liten skvett oppi etter det er skylt ned. Vask også gjerne setet med antibac et par ganger om dagen. Da holder dere et stoooort smittesenter rent God bedring til dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå