Gå til innhold

gravid i uke 13. er dette vanlig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden uke 6 har jeg sydd hver dag. ok i begynnelsen. men jeg kaster opp og har diare daglig.. Får i meg brødet. alt annet kommer igjen. jeg har av og til vondt. er mye trøtt og tampen på topp. surret og rett og slett på bærer til tider.. har blitt slankere til og med.. ellers er alt ok.. men er det vanlig så lenge. begynner å ta på kroppen og konstant miste næring...

 

Anonym poster: f85891304b7dcb4ef7863a2f35e05d62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har blitt slankere anbefaler jeg å gå ned en str på det du syr.

 

Anonym poster: dd61c5b92791b59e4db37b421da7c2f0

Skrevet

Hvis du har blitt slankere anbefaler jeg å gå ned en str på det du syr.

 

Anonym poster: dd61c5b92791b59e4db37b421da7c2f0

 

det hadde ikke no med saken å gjøre... Men blir nøkkel tjukke om alt er som det skal... jeg vil ikke bli slankere .. og strekke på klærne er små nøkkel. :-)

 

Anonym poster: f85891304b7dcb4ef7863a2f35e05d62

Skrevet

Bestill deg en time hos legen din,du :)

 

God bedring!

 

Anonym poster: 1bcc4d6812bee42e770794092c876ddb

Skrevet

Kanskje legen din har noen gode råd?

Skrevet

Ja er vel bare legen som kan avgjøre noe. vet det er graviditetsplager. bare så voldsomt da. nå som ungen trenger alt av næring så får den det ikk. :-( takk for svar

 

Anonym poster: f85891304b7dcb4ef7863a2f35e05d62

Skrevet

Tror den lille skal ta det den trenger fra deg,så til en viss lengde går det bare ut over deg. Men ta deg en tur til legen din,som andre nevner, så får du tips og råd. Håper det går over nå som du er kommet til andre trimester:) lykke til

Skrevet

Ja er vel bare legen som kan avgjøre noe. vet det er graviditetsplager. bare så voldsomt da. nå som ungen trenger alt av næring så får den det ikk. :-( takk for svar

 

Anonym poster: f85891304b7dcb4ef7863a2f35e05d62

Ungen tar det den skal den! Aldri vært så slank som da jeg gikk gravid jeg. Er du i tvil om, snakker du med legen eller jordmor.

Skrevet

Går bra der. I mitt svangerskap ble

Jeg slankere enn noen sinne, er normalvektig fra før, så det å gå gravid var rene slankekuren for meg. Fikk ikke i meg stort fra uke 6 til ca ukr 18. Min meny per dag bestod av 1 knekkebrød, 1 eple, 2 klementiner, litt nøtter. Men jeg fikk i meg mye vann. Holder du på det du drikker da?

 

Anonym poster: ea25d46c4db1aab3acb5344ca75b69ca

Skrevet

Går bra der. I mitt svangerskap ble

Jeg slankere enn noen sinne, er normalvektig fra før, så det å gå gravid var rene slankekuren for meg. Fikk ikke i meg stort fra uke 6 til ca ukr 18. Min meny per dag bestod av 1 knekkebrød, 1 eple, 2 klementiner, litt nøtter. Men jeg fikk i meg mye vann. Holder du på det du drikker da?

 

Anonym poster: ea25d46c4db1aab3acb5344ca75b69ca

 

spiser en yougurt og en brødskive hver dag...

 

eple juice og litago holder seg. vann og alt annet kommer oppgjen. :-\

 

Anonym poster: f85891304b7dcb4ef7863a2f35e05d62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...