Anonym bruker Skrevet 22. januar 2013 #1 Skrevet 22. januar 2013 Hvordan fikk du det og hvordan føltes det? Jeg er i begynnelsen av 3. trimester og har nettopp blitt 100% sykemldt i en uke. Da skal jeg uansett til legen, så vi skulle vurdere situasjonen på nytt da. Jeg er sykemldt fordi jeg har presset meg selv over lang tid, og nå har det rett og slett gått ut over psyken. Etter jul har jeg hatt flere og flere tunge dager, og intensiteten har bare blitt verre. Det kjennes tungt å engesjere seg i jobben slik jeg burde, og nå begynte jeg til og med å miste kreftene til å engasjere meg i det min mann snakket med meg om også. Jeg orket ikke å samtale med han dersom det ikke var nødvendig... Går rundt med en vond følelse i brystet nesten hele tiden. Og jeg har absolutt ingenting å være deprimert for, jeg er bare sliten. Det skal sier at jeg har en jobb der jeg samhandler med svært mange barn hver dag og i tillegg har entoåring hjemme med alt det kan innebære. Så, er dette en form for en svangerskapsdepresjon? Hvordan var/er det for deg? Har du opplevd at depressive plager i svangerskapet påfølges av fødselsdepresjon? Det vil jeg virkelig prøve å unngå! Høres utrolig vanskelig ut.. Litt rart å være sykemeldt nå. Jeg liker jo egenlig de fleste delene av jobben min, men akkurat nå får jeg bare ikke til å gjøre jobben slik jeg skal og fungere skikkelig i hverdagen. Håper denne uken bedrer situasjonen min. Anonym poster: a4df10184673b7e0142ea16f199140d7
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2013 #2 Skrevet 22. januar 2013 Dytter Anonym poster: a4df10184673b7e0142ea16f199140d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå