Gå til innhold

Kjøpt ullkåpe, men i feil farge.... Tips ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant Bergans Myrull på salg i dag til 999 kr. Vanlig pris er 1800 kr, og de hadde bare en igjen i min str. Men jeg ønsket meg egentlig mørkeblå, og denne er lysegrå.

Ville dere prøvd å farge den, eller bare slått dere til ro med lys grå kåpe ? Den er jo fin, men jeg innbiller meg at jeg ikke kler grått.

Anonym poster: 150034f9f6664acf8d1ac5058e0c3ce0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Skrevet

Jeg ville ikke ha farget den. Sømmene er sydd med tråd som ikke tar opp farge. Da får du lyse sømmer på en mørk kåpe og det er ikke pent.

Skrevet

Det kan godt hende det går, men jeg vet ikke om jeg hadde turt å gamble på det med en så dyr kåpe. Hvis resultatet blir dårlig er den jo faktisk ødelagt...

Er den ikke fin i grå da? Du kan jo evt sprite den opp med et kult skjerf f.eks, så får du en annen farge opp mot ansiktet?

Jeg er veldig glad i grått selv men forsvinner litt i det fordi jeg er lys. Da funker det med skjerf! :)

Anonym poster: a91011ba3a995a372fd6317b64fa5fbc

Skrevet

Det hadde jeg aldri gjort!

Grå er fint, så da hadde jeg heller slått meg til ro med den fargen, evt prøvd å bytte den i en butikk som har riktig farge i riktig størrelse...

Skrevet

Hvorfor kjøpte du den da...? Greit det var salg, men tusen kroner er fortsatt mye for et klesplagg, særlig når du egentlig ikke er helt sikker på om du kler den/vil ha den?

Et eksempel på at man bør tenke seg om før man kjøper selv om ting er på salg... blir ikke så billig likevel om man ender med å ikke bruke plagget noe særlig.

Anonym poster: 52fad8088d83fcbcc5e52c825494e617

Skrevet

Jo jeg kommer nok til å bruke den. Ville ha en sånn kåpe uansett, og når jeg hadde sett dem på salg til 999, kunne jeg aldri i verden ha klart å bruke 1800 kr på en helt lik bare i annen farge...

Fikk butikken til å ringe de andre butikkene i kjeden for å høre om de hadde, men de var helt tomme.

Bare lurte på om det ble bra hvis jeg farget den. Hvis ikke blir det lysegrå kåpe selv om jeg helst ville hatt blå.

HI

Skrevet

Problem løst. Ringte en annen sportsbutikk, og får bytte den der.

Yess !

Skrevet

Sånn ønsker jeg meg og! Hvor fant du den på tilbud?!!

Skrevet

Sport1 i Bergen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...