SagflisiHåret Skrevet 22. januar 2013 #1 Skrevet 22. januar 2013 Personlig føler jeg meg så oppblåst og at magen har vokst på feil måte, den buler ut der hvor magesekken er (og ikke bare under navlen).. Akkurat som om babyen skulle ligget helt oppe under puppene. Jeg synes ikke det er spesielt fint og føler meg derfor som en ballong. Mulig at det delvis skyldes at organene blir presset opp og at jeg hadde et par kilo ekstra før graviditeten, men ser jo heeelt sprengferdig ut allerede i uke 23! Blæh! Ellers har puppene vokst og vokst...og vokst litt til. DE jura hehe! Men det gjør ingenting synes jeg. Skulle ønske jeg følte meg vakker og strålende! Heldigvis elsker min mann gravide kvinner:)
Februargullet2013 Skrevet 22. januar 2013 #2 Skrevet 22. januar 2013 Fornøyd med den jeg ,men skal bli deilig og få den vekk også
Håperpåønskebaby Skrevet 22. januar 2013 #3 Skrevet 22. januar 2013 Føler meg mest tykk og ubekvem i egen kropp, men tror det først og fremst skyldes bekkenløsningen som gir masse smerter og gjør at jeg føler meg totalt ubrukelig... 16uker nå, og "bare" 24 igjen!
håpefull<3 Skrevet 22. januar 2013 #4 Skrevet 22. januar 2013 Er storfornøyd Er slank og har kun fått mage og pupper, en nett liten mage til tross for at jeg snart er høygravid. Men, skal bli deilig å komme tilbake til normalen likevel
Gjest Trulte med to små Skrevet 22. januar 2013 #5 Skrevet 22. januar 2013 Jeg er kraftig fra før, men nyter min voksende gravidmage jeg og ser meg i speilet flere ganger om dagen Da pga at jeg er så utrolig lykkelig over å være gravid nå i 4 mnd <3
Vicky 83 Skrevet 22. januar 2013 #6 Skrevet 22. januar 2013 Jeg liker min gravide kropp. Synes gravide mager er nydelige.
Phlocs Skrevet 22. januar 2013 #7 Skrevet 22. januar 2013 Jeg føler meg greit, men likte bedre min gravid kropp de to siste gangene. Min mage er litt som du beskriver (er også i uke 23), synes ikke det er spesielt fint nei :/
Ingunn89 Skrevet 22. januar 2013 #8 Skrevet 22. januar 2013 Helt ok. Går opp og ned. Noen dager føler jeg meg fin og er stolt av magen, andre dager føler jeg meg stor og tjukk. Er høygravid nå og det har dukket opp et par strekkmerker på magen. Skal innrømme at jeg begynte å grine huff, hormonene løper løpsk! Skal bli godt å få hun ut og begynne å trene
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 22. januar 2013 #9 Skrevet 22. januar 2013 Jeg ser med misunnelse på de gravide som er slanke bortsett fra magen. Er slank fra før, men hver gang jeg er gravid legger jeg på meg ganske mye. Klart jeg kunne vært litt flinkere med maten, men jeg har skjerpet meg skikkelig noen ganger, men legger på meg allikevel. Kroppen min er sånn at jeg legger på meg mye under svangerskapet og forbrenner masse under amming. Det er jo fjerde gangen nå, så jeg kjenner kroppen min... Hadde nok blitt for tynn under amming ellers, men skulle så gjerne hatt en smekker gravidkropp!!
DotM Skrevet 22. januar 2013 #10 Skrevet 22. januar 2013 Fornøyd med den, var ganske tynn før jeg ble gravid og har bare fått mage og pupper selv om jeg har lagt på meg ganske mye. Men kjenner at ting begynner å bli tungt så skal bli utrolig deilig når lillegutt kommer om en ca 10 uker. De fleste kommenterer på hvor liten jeg ser ut iforhold til antall uker, men SF målene er helt normale, og var på UL i uke 25 og gutten i magen var akuratt så stor som han skulle og hadde godt med fostervann. Så er nok bare magen som ser mindre ut enn den er
super_s Skrevet 22. januar 2013 #11 Skrevet 22. januar 2013 Jeg elsker min gravide skrott <3 Da har jeg lov til å være feit
Lønnesirup90 Skrevet 22. januar 2013 #12 Skrevet 22. januar 2013 Elsker magen, hater rompa og låra.... Det ekstra det skal vekk innen sommeren ja !
Fomle84 Skrevet 22. januar 2013 #13 Skrevet 22. januar 2013 Helt ok. Går opp og ned. Noen dager føler jeg meg fin og er stolt av magen, andre dager føler jeg meg stor og tjukk. Er høygravid nå og det har dukket opp et par strekkmerker på magen. Skal innrømme at jeg begynte å grine huff, hormonene løper løpsk! Skal bli godt å få hun ut og begynne å trene omtrent som jeg skulle sagt det selv : ) Her har alt lagt seg på tute magen og ingen andre steder. Fornøyd med det, selv om jeg ikke er så glad i selve magen.. La mer på meg andre steder med jentene, men da var jeg mer fornøyd med magen.. Er ikke så høy så føler magen er skikkelig svær nå og enda 3 mnd igjen... Gleder meg til å få kroppen tilbake og komme igang med trening igjen..
Snupi27 Skrevet 23. januar 2013 #14 Skrevet 23. januar 2013 I de to første elsket jeg den store fine magen min. Hadde tettsittende gensere så alle kunne se. Nå med nr 3 er jeg ikke like komfortabel. Håper magen venter lengst mulig med å komme og bruker store gensere. Jeg aner ikke hvorfor det er sånn! Skulle ønske det ikke var sånn, men kanskje det blir bedre etterhvert =)
IceNose Skrevet 24. januar 2013 #15 Skrevet 24. januar 2013 Jeg er veldig glad i magen min Har lagt på meg det meste på magen og litt ekstra jevnt fordelt Ganske god selvtillit Er 31 uker idag
Aninha Skrevet 26. januar 2013 #16 Skrevet 26. januar 2013 Ikke så verst i forhold til hvordan jeg hadde sett for meg hvor ukomfortabel jeg kom til å føle meg. Har ikke lagt på meg noe særlig etter 20 + 3, og de 2,5 kg har lagt seg som en liten kul nederst på magen Vekt er jeg ærlig talt ikke bekymret for heller, det er ingenting trening og sunn kost ikke fikser i ettertid, og om man spiser relativt sunt og er aktiv når man kan, så legger man på seg de kiloene man skal. Jeg tror vel at for de fleste så er en voksende mage og tanken på et liv som gror på innsiden noe man blir så lykkelig av at man bare i større eller mindre grad synes de fysiske forandringene er helt greit
Foccacia Skrevet 26. januar 2013 #17 Skrevet 26. januar 2013 (endret) Veldig varierende ift dagsformen om jeg er fornøyd, hehe. Er snart uke 27 og nå har magen virkelig eksplodert. Lagt på meg på magen og puppene. Er min andre så ble fortere stor denne gangen. Endret 26. januar 2013 av Pus med støvler
MammantilNurket Skrevet 29. januar 2013 #18 Skrevet 29. januar 2013 (endret) Tror det er noe galt med meg ... jeg har nemlig ALDRI følt med så kvinnelig og fruktbar. Digger å se meg selv i profil i speilet. Går og holder meg på magen hele tiden Litt sånn for å forsikre meg om at den er der. Puppene mine er gigantiske og Kjæresten min elsker dem! Han er så flink til å fortelle meg at jeg er vakker og flott. Men damer, hva er greia med at brystvortene blir "brune"? Rumpa mi har blitt større enn det jeg synes er greit, men bevare meg vel. Jeg skal bli Mamma! Hurra! <3 Dette er det største som noen sinne har skjedd meg. Huden min er kjempefin om dagen og håret ser blankt og sunt ut. Det estetiske aspektet funker, men jeg har bekkenløsning og er såååååå trett - så sånn sett sliter jeg litt, men jeg trøster meg med at til sommeren har jeg verdens deiligeste lille Nurk i armene Endret 29. januar 2013 av MammantilNurket
Madolyn Skrevet 29. januar 2013 #19 Skrevet 29. januar 2013 Liker ikke å gå gravid, føler meg stor og tung da jeg får diger mage og mye fett på rumpe/hofter i svangerskapene mine. Foretrekker å være mitt vanlige, slanke jeg
Miss Impatient Skrevet 29. januar 2013 #20 Skrevet 29. januar 2013 Hater den! Dette er min tredje gang, er bare 16 uker på vei og har allerede fått DEN vomma! Hjelper heller ikke at sideflesket vokser i takt med magen, så jeg ser like gravid ut bakfra som fra siden.... I tillegg er jeg ganske lav på sokkelesten, så hvert minste lille ekstra gram viser:-( Ingen av klærne mine passer lenger, og sliter like mye hver dag med å finne antrekk til jobb.... Skal ikke ha før i juli, og vurderes sterkt å gå i hi frem til da!
Vårbarnet med to små Skrevet 30. januar 2013 #22 Skrevet 30. januar 2013 Jeg føler meg generelt veldig bra!!! Elsker magen min rett og slett. Suger dætil meg alle kommentarer på at magen er fin og rund, og at det bare er der kiloene har lagt seg ;-) Mannen elsker kroppen min nå, og det gir også en rimelig grei selvtillitsboost!! 34 uker i morgen. Men selvfølgelig, jeg gleder meg til nurket er ute og magen (forhåpentligvis) blir borte ved amming eller trilling...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå