Anonym bruker Skrevet 22. januar 2013 #1 Skrevet 22. januar 2013 Skal bestille dåpskjole på nett, men det er ikke alle kjoler det følger lue med. Er det ikke vanlig å bruke lue lenger? Anonym poster: 3d4a85db87a26e431ded53cde0ca57bd
Gjest Gullguttene Skrevet 22. januar 2013 #2 Skrevet 22. januar 2013 Jeg vil påstå det. Hadde ikke døpt uten lue
Har en farlig sexy mann Skrevet 22. januar 2013 #3 Skrevet 22. januar 2013 Brukte luen til førstemann, men ikke til de to neste. Det er ikke nødvendig, det er færre og færre som bruker luen.
princess2 Skrevet 22. januar 2013 #4 Skrevet 22. januar 2013 Det er vel ikke noe man må ha nei, men er vel heller det "staset" for den som er så heldig å skal ta av lua kanskje...
mamma_til_gutt Skrevet 22. januar 2013 #5 Skrevet 22. januar 2013 Nei! Kun en av 5 som hadde lue da vi døpte i våres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå