babygirl<3 Skrevet 22. januar 2013 #1 Skrevet 22. januar 2013 Jeg er så lei av å være enslig. Jeg er så ensom, og føler meg helt alene. Hver eneste kveld legger jeg meg og ønsker at jeg hadde et par kraftsterke mannearmer til å holde rundt meg. Men den gang ei! Barnet mitt på nesten to er verdens fineste. Dessverre har ikke faren stilt opp for oss, så jeg var nødt til å klare meg alene med barnet. Vi har det veldig bra, men vi trenger en mann. Ja, jeg er klar over at det "kun har gått to år" - men det føles som en evighet i ensomheten. Problemet er at jeg har ingen formening eller idé om hvor jeg kan møte en mann. For det første har jeg visse kriterier, men det viktigste er at han er snill og stiller opp. Jeg er ikke ute etter bare en flørt, men en som er der for meg. En å tilbringe livet mitt med og dele alt med. En bestevenn og kjæreste. Men jeg har nesten gitt opp, for alle bra menn er jo opptatt! Jeg er ikke så frempå og kan ikke bare gå bort til en person helt uten videre - så jeg trenger desperat litt hjelp til å treffe noen! Så håpet mitt ligger i deres hender idag Håper noen har et godt tips, selvom det sikkert virker like umulig for dere som for meg.. Det er nesten så jeg reiser kloden rundt bare for å treffe en stabil, moden og snill familiemann.,
Lythia Skrevet 22. januar 2013 #2 Skrevet 22. januar 2013 Har du forsøkt på en datingside? Jeg var også singel veldig lenge, og fant overhodet ingen passende verken ute eller på jobb/hos venner. Nå har jeg en samboer som jeg fant på nettet! Det krever selvsagt litt tålmodighet, gikk på mange dater før det virkelig klaffet. Men jeg bestemte meg bare for å fortsette, for han måtte finnes der ute! Og det gjorde han
babygirl<3 Skrevet 22. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2013 Har du forsøkt på en datingside? Jeg var også singel veldig lenge, og fant overhodet ingen passende verken ute eller på jobb/hos venner. Nå har jeg en samboer som jeg fant på nettet! Det krever selvsagt litt tålmodighet, gikk på mange dater før det virkelig klaffet. Men jeg bestemte meg bare for å fortsette, for han måtte finnes der ute! Og det gjorde han Oi, det var tøft gjort!! Vet ikke om jeg hadde turt det, er så redd for å treffe gale folk eller kjentfolk. Men så gøy at du har funnet noen! Og jeg kan se for meg at det krever tålmodighet og at man må treffe flere for å være sikker, vil ikke ta den "første og beste". Men synes nettdating virker skummelt..
DaTuMa Skrevet 22. januar 2013 #4 Skrevet 22. januar 2013 Jeg traff mannen min på sukker.no Var singel i mange år før det og hadde ikke trua på å finne meg noen i det hele tatt. Inviterte mannen på date og det var full klaff med en gang. Flyttet sammen etter noen mnd og nå er jeg gravid med barn nr 2 Så det er håp
Zora-okt10+jun13 Skrevet 22. januar 2013 #5 Skrevet 22. januar 2013 Traff ogsaa mannen min paa nettet. Har värt sammen i 5,5 aar naa, flyttet sammen etter 7-8 mnd og giftet oss sist höst og er gravid med vaart andre barn naa.
stch85 Skrevet 22. januar 2013 #6 Skrevet 22. januar 2013 traff en tidligere samboer på nett, match.com tror jeg det var. Er ikke så dumt å finne noen på nettet bare møt de på en offentlig plass i starten, type cafe eller lignende.
sjuhu Skrevet 22. januar 2013 #7 Skrevet 22. januar 2013 jeg traff også min mann på sukker.no. vi avtalte å møtes når han skulle til hjembyen min igjennom jobben og det var full klaff. Ble avstandsforhold i 7 måneder før vi flyttet sammen i vår første leilighet. Nå har vi vært sammen i 5 år, kjøpt hus og venter vårt første barn Jeg lagte noen måneder etter at jeg hadde truffet han en profil til min single og søkende venninne også inne på sukker.no- med hennes medviten selvsagt. Hun fikk også klaff og har vært sammen med samboeren i 4 år nå, så det finnes flere suksesshistorier Meeen, selvfølgelig fikk jeg også endel rare meldinger, og det er ikke alle som er like seriøse, så man kan ikke forvente å få klaff første gang. (Selv om jeg var så heldig å gjorde det ) hehe
mammatiltre-någravid Skrevet 22. januar 2013 #8 Skrevet 22. januar 2013 jeg kjenner flere som har truffet sin bedre halvdel på nettet. prøv da vel, så ser du hva som skjer... Lykke til!
MaybeAgain Skrevet 22. januar 2013 #9 Skrevet 22. januar 2013 Jegvtraff igså mn mann på nettet. Match.com. 7 år senere har vi to ban sammen og har bodd samen i 6,5 år. Datet en del før han dukket opp, og traff kun hyggelige folk - selvom de ikke var mine typer. Om du treffer dem i offentlige rom - e.g. Cafe eller lignende som er foreslått over - er det største risikoen at du kaster bort en time eller to på en helt vanlig mann. Og det er jo jakten på kjærligheten verdt
Ingunn89 Skrevet 22. januar 2013 #10 Skrevet 22. januar 2013 Mange som finner hverandre på nettet! Hvorfor ikke? :-)
IceNose Skrevet 24. januar 2013 #12 Skrevet 24. januar 2013 Min mann,bare ringte meg en dag han Jeg har aldri vært på datingside og det skulle jeg ikke heller.Da jeg møtte min kjære så var jeg så lei mannfolk..Var veldig avvisende og lot meg ikke bli interessert.. Han satt på fest med ei felles venninne av oss.Jeg var på en annen fest..Så begynner hun å hinte frem om han ene fyren som er der og hvor perfekt han hadde vært for meg osv..Jeg sa bare,uff,orker ikke!Så ringer han meg!Han var utrolig hyggelig,sa han hadde hørt mye fint om meg og lurte på om jeg ikke ville komme dit..Det var helt rart,men allerede da følte jeg det var noe der..Etter en tlf samtale på knappe 2 min..Han hadde ikke sett meg før engang Venninnen sendte melding etter samtalen og sa at han var veldig gira og bare smilte..Da ble jo jeg veeeeeldig nysgjerrig!!Begynte sendte meldinger osv.Etter en uke inviterte han meg med ut Og skravla gikk!I hen pinlige øyeblikk eller noe Vi har vært sammen i litt over 3 år,giftet oss i august og venter vårt første barn i mars/april! Når du leter,finner du ikke.Når du ikke leter,finner du!Plutselig dukker han opp ut av det blå Og kanskje på de mest utenkelig plassene? Det er håp!Og viktig er,at du har litt håp og tro på det selv! Lykke til!
Elsker livet Skrevet 24. januar 2013 #13 Skrevet 24. januar 2013 En venninne av meg koblet meg og mannen min. Hadde litt problemer med å finne den rette selv pga. jeg hadde mange spesielle ønsker for fremtidig mann. Men min venninne ble kjent med en som var 100 % match. En mann jeg aldri hadde funnet på egenhånd. Var bare tilfeldigheter at min venninne ble kjent med han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå