Gå til innhold

Skolen i morgen eller ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre klassingen min er syk for tredje gang siden midten av desember. Nå er hun feberfri å er hjemme med pappaen i dag. Men i morgen starter hun dagen med svømming å det var 12 minus ute i dag, blir sikkert lkke kaldt i morgen! Hadde dere sendt henne på skolen eller holdt henne hjemme i morgen? Er fryktelig i tvil her!

Videoannonse
Annonse
Gjest Morn du
Skrevet

Tror jeg ville holdt henne hjemme i morgen og. Immunforsvaret hennes er kanskje ikke helt på topp, så en ekstra dag med hvile for en liten kropp er ikke dumt.

Om det er slik at det er vanskelig for dere at en av dere er hjemme, ville jeg i hvert fall skrevet en melding om at hun ikke skal bade.

Skrevet

Hvordan syk er hun da?

Om hun har hatt ørebetennelse og fortsatt hoster og surkler litt ville jeg kansje vært betenkt på svømmingen, men resten av skoledagen må hun i hvertfall kunne være med på.

Om hun faktisk er helt fin i dag med god almentilstand, ser jeg ingen grunn til å holde henne hjemme i morgen.

Anonym poster: db0a2bc8f2dd602f28efbb4547833d16

Skrevet

Hun har hatt omgangssyke (midten av desember), influensa i romjula å nå hadde hun feber søndagskveld å litt igår. Hun er også forkjøla å hoster endel. Broren skal til tannlegen i fra morgenen av, så hun kan jo være med på det, men blie egentlig levert før de er ferdige med svømming da. Jeg kan jo eventuelt være hjemme med henne til svømmingen er slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...