Gå til innhold

Hvilke sko bruker dere til barnehagebarna i denne kulden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvilke sko 4 åringen trenger nå når det er 10 minus grader? Holder cherrox?

Anonym poster: dd49842d99323d1e4f763c025dc7108f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cherrox?? Tuller du? De holder jo kun når det er varmegrader og helst ikke da heller... Det må jo være det verste skoen som finnes.

Sorel holder føttene varme i denne kulda.

Skrevet

Cherrox er nok gjerne litt kaldt, men kommer vel kanskje an på type og hvilke type ullsokker man har på. 9 åringen har viking cherrox og han klaget på at han frøs på bena i går, så han gikk med goretex i dag. Nå skal det sies at cherroxene er 2 år gamle og har sett bedre ut..

Min snart 4 åring bruker doc boots og goretex skoene. Hun holder seg varm på bena med begge deler.

Skrevet

Cherrox bruker man IKKE ved minusgrader.her bruker ungene ecco og viking goretex vintersko.gode og varme på bena.

Skrevet

Slusher tror jeg de heter. Ser ut som cherrox, men finnes i to ulike typer. Den ene er for mildvær, den typen hun har skal holde ned til -20 grader.

Bruker hjemmestrikkede tykke sokker oppi. Har kjent på beina hennes når det er kaldt og ikke anntydning til kald på beina :-)

Her noen goretex sko fra norheim også, men de synes jeg ikke er på langt nær så varme!!

Skrevet

Cherrox er for snøslaps...

Du trenger skikkelige vinterstøvler/sko goretex med ekstrå ullsåle og ullfor...

Anonym poster: 5f85ac33699d4494da4920b30f4b3601

Skrevet

Sorel bruker jeg.

Anonym poster: 4d6958a04eb16fbc64071d88aa12fd22

Skrevet

Sorel her og :) Med bare en ullsokk inni (de er ikke ute i barnehagen når det er så kaldt da).

Skrevet

Min er snart 2 og er ikke ute når det er så kaldt som nå, men han bruker ecco gore-tex med tynn ull inni. det har holdt han varm på føttene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...