Gå til innhold

Åneeeiiii!!!!! Er det mulig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle sende en suss&klem sms til min kjære mann, som er på jobb.

Men den klarer jeg å sende til læreren til en av ungene.... Sukk..

Off, dette blir pinlig :/

Tror jeg må stikke bort til skolen og stjele mob hans!

 

What to do??

 

 

Anonym poster: 5c07d9157fd6c33f30f984ffbf7eb978

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sende ny melding og si at den første har du sendt feil!

Skrevet

Da sender du en melding til og bare skriver beklager, sendte til feil. Meldingen skulle vært til min mann :-)

 

Denne læreren skal være virkelig innbilsk dersom han ikke tror på forklaringen :-)

Skrevet

Kan du ikke bare beklage og si at du sendte feil?

Eller hvis du har andre små barn hjemme som "har fått så dilla på smileys" og at h*n lekte med mobilen din ;)

Skrevet

Jeg dauer......hehe...gjett om han har fått seg en god latter og viser det til noen kollegaer.

 

Er lærer selv, send en beklager-sms og neste gang du møter læreren så fleiper du det bare det bort. Er jo ganske uskyldig!

 

Anonym poster: 7bbf0c94fbd51cde099b37303646e856

Skrevet

Joda, han forstår nok at jeg har sendt feil! Men innholdet i mld var det absolutt ingen andre enn min mann som skulle lest!

Ny mld sendt til læreren der jeg beklager :/ men pinlig er det uansett.

 

Anonym poster: 5c07d9157fd6c33f30f984ffbf7eb978

Skrevet

Du bør hvertfall sende en oppklaringsmelding just in case :) haha!

Skrevet

Nå har jeg forandret navnet til mannen min på tlf. Slik at han ikke har det samme navnet som noen andre jeg har på kontakter...

Tror jeg må grave meg ned!

 

Anonym poster: 5c07d9157fd6c33f30f984ffbf7eb978

Skrevet

Uff, skjønner deg, men fortell oss nå akkurat hva du skrev da ;) ??

 

Anonym poster: 7f46a091942c7e60ec89e68692f760ea

Skrevet

hahahaha, dette var dagens ;)

Du viste i hvert fall læreren at dere foreldre er lykkelig sammen, og det er jo bra for barnet. Og det er jo av lærerens interesse å vite at barna har det bra ;)

Skrevet

Min venninne har veldig god kontakt med sin mor, og hadde fortalt at hun hadde vært forstoppet i en uke. Moren hadde kommet med diverse tips, og da hun endelig hadde fått vært på do, skulle hun sende en melding til moren. "Nå har jeg bæsjet! Endelig!" Hvorpå hun fikk svar fra en kunde(jobber som rådgiver): "Jamen, så fint da Eva!"

 

Så, lykke til! ;)

Skrevet

Plutselig_gravid : hehe, ja jeg får prøve å tenke slik ;)

 

Gleder meg villt til samtalen vi skal ha snart på skolen :o

Tror mannen får gå da.

 

Anonym poster: 5c07d9157fd6c33f30f984ffbf7eb978

Skrevet

Fikk svar fra læreren.

Og han tar det med godt humør ;)

Mente han han hadde fått litt mer info enn han trengte..

Og det er jeg helt enig i. :/

 

Sukk!

 

Anonym poster: 5c07d9157fd6c33f30f984ffbf7eb978

Skrevet

Fikk svar fra læreren.

Og han tar det med godt humør wink.png

Mente han han hadde fått litt mer info enn han trengte..

Og det er jeg helt enig i. :/

 

Sukk!

 

Anonym poster: 5c07d9157fd6c33f30f984ffbf7eb978

hva skrev du i meldinga? :P

Skrevet

Det blir mellom meg og læreren ;)

 

Anonym poster: 5c07d9157fd6c33f30f984ffbf7eb978

Skrevet

HAHA! Tror de fleste av oss har sendt feil meldinger, særlig om man sitter tenker på noen andre når man skriver en sms. (Ikke at jeg påstår at du satt og tenkte på læreren til barnet ditt :P )

 

Bra du skrev en oppklaringsmelding og du kan være glad det ikke var en dirty sexmelding med beskrivelse av hva du skal gjøre med mannen din når han kommer hjem fra jobb ;)

Skrevet

HAHA! Tror de fleste av oss har sendt feil meldinger, særlig om man sitter tenker på noen andre når man skriver en sms. (Ikke at jeg påstår at du satt og tenkte på læreren til barnet ditt :P )

 

Bra du skrev en oppklaringsmelding og du kan være glad det ikke var en dirty sexmelding med beskrivelse av hva du skal gjøre med mannen din når han kommer hjem fra jobb ;)

 

Det var vel akkurat det det var?

 

Anonym poster: 0a558403d29abdaa5412cf307559aeec

Skrevet

Hva sa mannen din?

 

Anonym poster: 03dde63b5518cd7a8f2ad650fb8fe8ca

Skrevet

HAHA! Tror de fleste av oss har sendt feil meldinger, særlig om man sitter tenker på noen andre når man skriver en sms. (Ikke at jeg påstår at du satt og tenkte på læreren til barnet ditt :P )

 

Bra du skrev en oppklaringsmelding og du kan være glad det ikke var en dirty sexmelding med beskrivelse av hva du skal gjøre med mannen din når han kommer hjem fra jobb ;)

 

Det var vel akkurat det det var?

 

Anonym poster: 0a558403d29abdaa5412cf307559aeec

 

Mulig det, men leste bare suss og klem melding - ikke det mest dirty det eller? :P

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Min venninne har veldig god kontakt med sin mor, og hadde fortalt at hun hadde vært forstoppet i en uke. Moren hadde kommet med diverse tips, og da hun endelig hadde fått vært på do, skulle hun sende en melding til moren. "Nå har jeg bæsjet! Endelig!" Hvorpå hun fikk svar fra en kunde(jobber som rådgiver): "Jamen, så fint da Eva!"

 

Så, lykke til! wink.png

 

Ler så jeg griner! Stakkars :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...