Gå til innhold

Kryss fingrer og lår jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

- jeg og min fantastiske familie må flytte og vi har funnet den perfekte leiligheten, vill vill vill ha den!!!!!! Bertilhøyeremakterblunkesmiljefjes :)

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Ah, spennende, krysser alt jeg har! Vært på visning? Lagt inn bud?

Skrevet

Det er ikke kjøp luten, jeg har ikke helt enda funnet drømmeplassen og kjøpe så da gidder jeg ikke det, har kontaktet utleier for visning venter på mail tilbake!!! åååhhhhh får vont i magen av spenning!!

Skrevet

Krysser lårene i skrivende stund.

Og de kommer forøvrig til å forbli krysset en stund (ref. innlegg om PMS).

Oppdater oss!!

Gjest sug lut
Skrevet

Hvis det er såpass at du må kontakte utleier, altså ikke åpen annonsert visning, er kanskje sjansen større for at du får den også, da er kanskje ikke konkurransen så stor - jeg har bare vært på leie-visninger der man omtrent er på audition sammen med en haug med andre like desperate (men jeg må jo være overmåte sympatisk, pen og flink og nybørstet, siden jeg alltid fikk de leilighetene jeg var på audition til ;) .

Skrevet

Detter ikke meglerleilighet ( privat leie) så sjansen er stor, men det er ett populært område og prisen er lav!!!

Skrevet

Krysser fingre og tær! Spennende spannende!

Skrevet

*krysser alt jeg har*

Skrevet

Jaaaaaaaa jippi yessssss vi fikk leiligheten :) han hadde hatt over 200 hendvennelser på den og vi vant :) lykke :)

Gjest sug lut
Skrevet

Jaaaaaaaa jippi yessssss vi fikk leiligheten :) han hadde hatt over 200 hendvennelser på den og vi vant :) lykke :)

GRATULERER SÅ MASSE! Så utrolig bra - dere skal flytte til drømmeleiligheten, så spennende!

Skrevet

Ja alle hjerter gleder seg, og det beste var jo at på kjøkkenvinduet kunne 5åringen si seee mamma dær bor ......... vi er bestevenner :) rett over veien liksom, her vi bor nå er det ikke barn, så det blir så supert.

Skrevet

Hurra, gratulerer!:)

Skrevet

Gratulerer!!!! :) :) :)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Hurra, så morsomt at dere fikk leiligheten! :)

Skrevet

Grattis grattis, så knallbra at dere fikk leiligheten og at det er venner i nærheten :)

Skrevet

Gratulerer. Øverst i den bunken, det er jammen bra gjort. Herlig med små venner i nærheten også ;)

Skrevet

Velger og tro at det var min alltid så sjarmerende 5 åring som "vant" den for oss hun dro mannen som eier i genseren og så på han med de søteste øynene så sier hun "Du mann, jeg vill bo her, kan vi det?" Hvem smelter ikke da lizom?? :)

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

For en energiboost i hverdagen!

Gratulerer så mye! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...