Gå til innhold

Hater vinteren akkurat dette året.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før så var vinteren det beste jeg viste om. Koselig årstid og mye å finne på. På snart fem uker så har jeg bare vært ute av leiligheten toppen 2 timer pga sprengkulde. Bein og barnevogn som brukes.

Gått å gledet meg til de litt kaldere dagene, men de kommer ikke når det er meldt :( Så sitter da inne for femte uka på rad og merker at vinteren dette året blir lagt for hat.

Gleder meg til lillegutt blir stor nok til å tåle denne kulden, men fire måneder idag så er det en stund til. Er hele - 28 her jeg sitter... Brrr...

Dagens syt fra meg :/ Dere får ha en fin dag alle sammen og prøve å nyte kulden :)

Anonym poster: bdb62493a273943942cffc3216313fdf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her burde det ha vært både snø og kulde nå, men neida. Slaps og regn. Speilglate veier, og bare gress og iskuler over hele hagen. Toåringen har fått ski som han daglig spør om, og jeg hater å forklare at vi ikke kan prøve dem før det kommer snø. Kjedelig når været ikke er som man forventer. Meeen sola er tilbake, så her begynner ting å bli bedre uansett. :) Ha en fin dag du også, på tross av sprengkulda. :)

Skrevet

Her burde det ha vært både snø og kulde nå, men neida. Slaps og regn. Speilglate veier, og bare gress og iskuler over hele hagen. Toåringen har fått ski som han daglig spør om, og jeg hater å forklare at vi ikke kan prøve dem før det kommer snø. Kjedelig når været ikke er som man forventer. Meeen sola er tilbake, så her begynner ting å bli bedre uansett. :) Ha en fin dag du også, på tross av sprengkulda. :)

Nesten så jeg misunner deg :) Men må være utrolig fælt for guttungen. Ha en fin dag du også så skal man prøve å nyte enda en dag inne :)

Skrevet

Tøff vinter i år. Sprengkulle og stålis :( beveger meg ut med livet som innsats; bekkenløsning og holke er en dårlig kombinasjon.

Anonym poster: 62faaf51abff57099ec2a0d7d91f6e17

Skrevet

Jeg kunne ikke vært mer enig! Vi flyttet hit i 1. des. og jeg hadde gledet meg til å utforske gatene og turområder i nærmiljøet, men har jeg det? Neida! ikke mye hvertfall!

Skrevet

Tøff vinter i år. Sprengkulle og stålis :( beveger meg ut med livet som innsats; bekkenløsning og holke er en dårlig kombinasjon.

Anonym poster: 62faaf51abff57099ec2a0d7d91f6e17

Å uff, det er jo bare skummelt :( Syns det bare var riskio å gå i trapper når det stod på som værst når jeg gikk gravid...

Skrevet

Jeg kunne ikke vært mer enig! Vi flyttet hit i 1. des. og jeg hadde gledet meg til å utforske gatene og turområder i nærmiljøet, men har jeg det? Neida! ikke mye hvertfall!

Ser den :( Er vanskelig denne tiden, men håpe på en bedre vinter neste år :) For nå er det hatforhold ute å går. Har snart telt alle spikerene i leiligheten for å sette det på spissen :)

Skrevet

Jeg er så enig med deg, vinteten i år er tøff!

Gleder meg til det blir mildere, altså ikke kaldere enn -10, så jeg kan begynne å trille langturer. :)

Man blir litt nedstemt av bare å sitte inne..

Skrevet

Har vært mye inne her og. De dagene det har vært mildt, -6 , så har det selvfølgelig vært stiv kuling i tillegg:(

Eldste har astma og kan helst ikke være så mye ute når det er så kaldt.

Men heldigvis er mine så store at de går i bhg og skole:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...