Gå til innhold

Hater livet mitt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hdde jeg dødd, hadde folk ikke merket at jeg ble borte engang. Ungene hadde jo det, men hadde vel ikke vart lenge den sorgen.

Anonym poster: e44be482b2e8c11a290977ec40857c79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, den sorgen hadde vart lenge.

Anonym poster: 52cba986270a5b706cf3f470c1e05d74

Skrevet

Har du ingen du kan snakke med?

Skrevet

Det må du hvertfall ikke tro, den sorgen hadde vart lenge! Sier som bikkjebisk, har du noen å snakke med? Dette bør du snakke med noen om! Kan ikke være godt å ha sånne følelser :S

Skrevet

Hvis det skulle hjelpe kan du gjerne sende pm til meg :)

Har vært plaget en del og har gått å går enda i Terapi. Livet er ikke enkelt bestandig og det er så mye enklere hvis man har noen å dele det med!

Jeg selv dro til fastlegen for å få hjelp, eller min samboer dro meg dit. Jeg hadde INGEN planer om at dette skulle hjelpe meg. Legen sendte meg videre til VOP, og livet ble faktisk bedre!

Dine barn trenger deg! Du er en mamma, det finnes ikke noen annen kjærlighet enn den som et barn og en mor har mellom seg. Det er det vakreste i verden. Kanskje det ikke kjennes ut som at du elsker dem akkurat nå? Men innerst inne så vet du at de elsker deg og at du elsker dem. Hvis du skulle bli borte hadde de bestandig hatt et savn etter deg, det tomrommet vil alltid være der. Du fortjener å ha det godt og dine barn trenger sin mamma :) Håper du får til å lette litt på tankene dine, det hjelper <3

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...