Gå til innhold

once a redhead, always a redhead

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var jeg skikkelig kobberrød i håret igjen. Hurra:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en utrolig fib farge, lyst på det selv. Men vet ikke om jeg tør :P

Skrevet

Det har jeg alltid hatt lyst på, så nå ble jeg misunnelig. Men jeg har lys, nesten gjennomsiktig hud, så det går ikke.

Skrevet

Å farge håret rødt tror jeg er minst like vanedannende som heroin. Ikke mulig å slutte når man først har begynt. Må lage en nedtrappingsplan kanskje sånn at jeg ikke er 60 år, rynkete og har samme farge på håret som det rød lyset?

Skrevet

Man kan jo ikke stoppe å farge håret rødt når man først har begynt fordi rødfargen alltid sitter igjen! Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har startet kobberrød, for så å miste all brunfarge og så sitte igjen med mye rødt ytterst i håret og kommunefarget hår innerst i etterveksten og hvis jeg da har forsøkt å farge håret uten rødt, så er resultatet kobberrødt ytterst og den nye fargen innerst så det fortsatt ser ut som jeg har ettervekst... I tillegg har jeg innsett at jeg egentlig ikke kler så godt å ha rødt i håret, så aldri mer rødt! :) Men det er veldig fint på andre!

Skrevet

Jeg hadde orangerødt hår som barn, og med fregner gjør det godt å ha noe annet enn brunt hår. Nå brukte jeg Feria/Freia fra L'oreal. Fargen er rett og slett helt knall, men husker ikke fargekoden, det var to ganske like og jeg har den lyseste. Med det mørke håret jeg hadde måtte jeg velge den lyse for å få det rødt. Har prøvd før og blir alltid misfornøyd, men ikke denne gangen

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Misunner dere med fin farge, uansett nyanse.

Her går det i musegrått/kommunefarget...

Det positive er jo at jeg har en unnskyldning til å farge/bleke det med jevne mellomrom ^_^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...