DaTuMa Skrevet 21. januar 2013 #1 Skrevet 21. januar 2013 Det er en morsom sang om et troll. Det har x antall ører og øyne o.l. Sikkert x antall haler og hoder også. Lite info jeg klare å komme med nå, men er det noen som aner hvilken sang jeg mener? Prøvde å Google, men med denne diffuse infoen fant jeg ingenting
petite fleur Skrevet 21. januar 2013 #2 Skrevet 21. januar 2013 Denne? Trollgubben Lurvelegg Han tar seg frokost på en furustubbe og heter Lurvelegg og er en gubbe. Med et øye, og to neser, og tre hoder, og fire bein, og fem føtter, og seks ører og sju negler av gråstein Han sier boblibubb når han snakker og han er mosegrodd og nokså vakker Med et øye, og to neser, og tre hoder og fire bein, og fem føtter, og seks ører, og sju negler av gråstein Og han har spikerhår og barkehender og skjegg på ryggen sin og grønne tenner Med et øye, og to neser, og tre hoder og fire bein, og fem føtter, og seks ører, og sju negler av gråstein Nå har han gifta seg den fjerde mai og fått ei kjerring som han er så gla' i Med et øye, og to neser, og tre hoder og fire bein, og fem føtter, og seks ører, og sju negler av gråstein Og gubben Lurvelegg og Bertha Blåkrøll får sikkert mange, mange fine småtrøll.. Med et øye, og to neser, og tre hoder og fire bein, og fem føtter, og seks ører, og sju negler av gråstein
Erle85 Skrevet 21. januar 2013 #3 Skrevet 21. januar 2013 http://stud.hsh.no/lu/norsk/vidsteen/maurtua/Ark/Tekstark2.htm denne du tenker på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå