Gå til innhold

Førstegangsgravid og har vært på første ultralyd


Solrik88

Anbefalte innlegg

I dag var vi på første kontroll og fikk dermed se den lille i magen for første gang. Det var helt utrolig å se det lille hjertet banke, og å se den lille krabaten røre på seg - graviditeten ble mye mer virkelig (har lite symptomer/plager) foreløpig. Så fikk sånn halvveis bekreftet at jeg er 10+4 og dermed har foreløpig termin rundt 17. August :-) En helt fantastisk følelse - har lyst til å rope ut til hele verden at jeg skal bli mamma, men foreløpig må jeg holde det litt hemmelig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk! :-) Ja, det ble enda mer virkelig. Det er en måned siden vi fant det ut, men har på en måte ikke klart å innse at jeg faktisk har et lite liv i magen - før i går :-) Så det var veldig stort å få se ham/henne og vite at om noen måneder så vil et nytt liv komme til verden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også vært på første ultralyd :) Alt så normalt ut, og den lille krabaten målte 55 mm. Gynekologen mente dermed at jeg var fire dager lenger på vei enn jeg trodde. Men jeg vet når EL var, så tar det med en klype salt foreløpig, får se hva de sier på ordinær UL. Nesten sju uker til, men håper det går fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...