Seriøst Skrevet 21. januar 2013 #1 Skrevet 21. januar 2013 Så en artikkel på kk der det var bilde av ei jente i et solarium, naken. Nå bruker ikke jeg solarium lenger, men da jeg gjorde det hadde jeg nå alltid truse på. Hva med dere? Er det virkelig vanlig å ligge helt naken? Syns egentlig det var litt ekkelt, jeg. http://www.kk.no/909...naturlig-sollys
Elsker livet Skrevet 21. januar 2013 #2 Skrevet 21. januar 2013 De få gangen jeg har tatt solarium har jeg beholdt trusen. En tanga som jeg har dratt litt ned. Men syns ikke det var ekkelt egentlig.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2013 #3 Skrevet 21. januar 2013 Alltid truse på jeg også Anonym poster: cec70046fb3bfd691bfc2be7e41234b3
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2013 #4 Skrevet 21. januar 2013 Uten truse her. Anonym poster: 984212acfa52c2255f330af4ec3e3604
Gunner Skrevet 21. januar 2013 #6 Skrevet 21. januar 2013 Jeg pleide å ta sol naken. Vaska senga før og etter at jeg hadde brukt den.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 21. januar 2013 #7 Skrevet 21. januar 2013 Truseløs, tapte trusa i et veddemål i en annen tråd
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2013 #8 Skrevet 21. januar 2013 Nå er det mange år siden jeg tok sol sist og i den perioden jeg tok det brukte jeg stort sett g-streng og da tok jeg sol med truse. Nå bruker jeg boksere som truse og vanlig truse i bikini, så nå hadde jeg nok enten planlagt det så jeg hadde på meg bikinitruse eller så hadde jeg solt meg uten. Anonym poster: 0c5932e5878c1ad1ba5d17af82612bab
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2013 #9 Skrevet 21. januar 2013 Helt naken. Liker ikke skille Anonym poster: 2a3992579bb6250225d3a39bed8f7a4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå