Gå til innhold

4+5 allerede fortalt det til bestemødrene


glerme81

Anbefalte innlegg

hei! jeg fortalte nyheten allerede i går til mamma og svigermor, rett og slett fordi jeg blei så lei av å bortforklare og passe meg for å ikke avsløre meg ved 1. graviditet (de har fått streng beskjed om å holde tett). sist var jeg 10-11 uker da de fikk nyheten. Føler på meg at det skal gå bra denne gangen også, velger å være superpositiv! Det er kanskje en fordel om de nærmeste vet det om utfallet ikke blir positivt også.. om dere skjønner meg. Holder dere det hemmelig til de magiske 12 ukene er over? holder meg med å "publisere" det til alle og enhver til da iallefall :) MEN JEG ER SÅÅÅ F... GLAD!! HIHIHI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går jo fint :) var ikke mer enn 5 uker på vei,når jeg fortalte det,er jo alltid litt skummelt siden man ikke vet hvordan det går,men gikk veldig fint her :) er snart i uke 39 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fortalt det til mamma, pappa og lillesøss. Mest fordi jeg har vært sykemeldt lenge og trengt mye hjelp. Men vi venter med å fortelle resten av flokken før de "magiske 12" er over.. Skal på tidlig UL i morgen og krysser fingrene for at det er en liten spire på riktig plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med de to første fortalte vi det veldig tidlig til ganske mange. Hadde ikke noe behov for å skjule det så veldig. Men denne gangen har vi ikke sagt det til en sjel. Er 7+4. Så får satse på at ingen kjenninger er inne på forumet nå ;) Men merker hvor vanskelig det er når man holder det skjult. Sånn som at jeg går rundt og er syk og hoset og harker, men kan ikke ta hostesaften som noen har tilbydd. For de skulle ikke tas av gravide. Og flere ganger har jeg holdt på å glemt meg av når jeg skulle forklare hvorfor jeg var nødt til å ringe og få tips av lege til hva jeg kunne ta mot hosten som jeg har vært plaget med på ukesvis. For de spør jo: Kan du ikke bare ta det og det da? Dere har jo cosylan i kjøleskapet... hehe.... så... det er ikke bare når det er fest at folk stiller spørsmålstegn til hvorfor du ikke inntar noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...