Gå til innhold

Har ikke jeg rett her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Barn 3 år.

Hatt sterk hoste ( surgling i lungene) siden fredag. Inne søndag og hjemme i dag fra bhg. Springer og er frisk på dagtid, men nå er hoste nesten til barnet spyr kommet igjen, og barnet er blek igjen. Jeg mener barnet skal bli hjemme i morgen, faren mener at barnet kan gå i morgen siden barnet var så god tidligere. Men det forandrer seg jo fort. Ingen feber.

 

Anonym poster: 5c299d30f1ae08d3d61ceba68c4c7954

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, mener absolutt du har rett her.

 

Anonym poster: 22302a3890babe7a056e712a35bae98d

Skrevet

Han burde holdes hjemme med så sterk hoste, stakkars liten. Trenger ikke ha feber for å være syke. Nå som det er så kaldt (hvertfall her på østlandet), så ville jeg hvertfall holdt han hjemme!!

 

Anonym poster: e8c24bbb801951a16b53311f93928757

Gjest -Truseløs-
Skrevet

Jeg har ihvertfall lært det at når man er syk, blir man fortere frisk om man holder seg i ro...

Gjest Skofantomet
Skrevet

Hadde holdt han hjemne, uten tvil!!

Skrevet

En sak er om barnet kommer til å kanskje være i form til å klare en dag i barnehagen, men det er veldig lite hyggelig om han smitter de andre barna.

 

Syke barn må holdes hjemme, det kan du fortelle mannen din. Om flere var flinke til å ikke sende syke barn i barnehagen hadde vi andre unngått omgangssyke, forkjølelse og hoste som går i et.

 

Anonym poster: 7447ee537d1b0f00cfcb89c526fb1e37

Skrevet

Barnet blir hjemme.

 

Anonym poster: 5c299d30f1ae08d3d61ceba68c4c7954

Skrevet

Med mannen. hehe. Han sin tur til å være hjemme:=)

HI

 

Anonym poster: 5c299d30f1ae08d3d61ceba68c4c7954

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...