Gå til innhold

Apropos "sleiking"

Anbefalte innlegg

Skrevet

(som dere kaller det), noen som har opplevd at mannen ikke vil det mer etter fødsel? Min mann har ikke gjort det siden vi fikk første (for seks år siden)

Anonym poster: 435a078f6335d93efcaf09fc5e8dfea7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det har ikke skjedd meg. Han er helt vill på sleikingen her i huset. Han var ikke med på fødselen da.

Anonym poster: fef864d1d00c6bf30788c8e766a30e11

Skrevet

Hmm, høres merkelig ut. En mann som er kåt burde vel klare å koble vekk de bildene han har i hodet av at en baby kom ut av det hullet?

Selv om jeg har sett mannen min spy, ser jeg ikke for meg at han spyr neste gang jeg kysser han liksom.

Mannen min har ihvertfall ikke mindre lyst etter fødslene, og han så både det ene og det andre siden to av mine tre fødsler ble ganske dramatiske..

Anonym poster: 7c052b9f540e91cb71f8c777f0de7990

Skrevet

Vet du. Akkurat det samme har skjedd her!! Men mannen min sluttet å sleike da jeg ble gravid første gang. For ca. 7,5 år siden. Før det var sleiking alltid en del av forspillet.

Men jeg har likevel ikke sluttet å suge. Dette har irritert meg, så jeg tok det opp med han for en stund siden. Og da sa han at det hadde han ikke lagt merke til en gang. Han ville sikkert bare ikke si grunnen... Jeg sa på tull at nå skulle ikke jeg suge han på like lang tid (4 år da jeg tok det opp). Han ble litt spak da...

Men nå har vi ikke hatt sex på to år da, pga. problemer i ekteskapet. Så ett fett...

Anonym poster: 71a48977b71659bf4283442b275edad0

Skrevet

Samboeren min kunne nok gjort hva som helst med meg, når som helst. Forstår problemet deres men her i huset er det et problem at han har lyst - HELE TIDEN! :P

Skrevet

Har du spurt om hvorfor? Må jo være en grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...