Anonym bruker Skrevet 21. januar 2013 #1 Skrevet 21. januar 2013 Min baby på 8 måneder hyler så innmari på kveld/natt enkelte ganger (minst ukentlig). Jeg vet man er veldig forskjellig på hva man syns er greit av gråt på små barn,en spør likevel. Jeg er i utgangspunktet av den oppfatning at de skal gråte minst mulig uten å bli trøstet skikkelig, men trua begynner å få en knekk.. Hvis jeg ikke forsøker aktivt å trøste, så hyler han, altså mer enn vanlig gråt. Han kan ligge ved siden av meg og jeg har han inntil meg og snakker til han, men han dyttet vekk hendene mine og vræler. Jeg løfter han litt opp, skrur på litt dempet lys og det hjelper ofte. Innimellom hjelper ikke det. Det kan hjelpe å gi pupp, men ofte så vil han ikke før han har hylet seg skikkelig opp. Dessuten forsøker jeg å redusere puppbruken mest mulig. Det eneste jeg ikke gjør, med mindre han er syk eller hyler så han brekker seg, er å gå rundt og bysse. Jeg orker rett og slett ikke ettersom jeg er helt nedkjørt etter mye nattevåk det siste halvåret. Men hvor mye hyling er ok syns dere? Skal nevnes at dette ikke skjer hver natt og oftere gjør han det ikke enn at han gjør det. De andre gangene våkner han ofte (ca 10 ganger ila en natt), men roer seg med smokk, eller litt aktiv trøst. Dette er noe som gradvis har kunnet la seg gjøre, før var det kun pupp som hjalp. Anonym poster: df8567d60ddea3ae24260d0511b49317
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2013 #2 Skrevet 21. januar 2013 Dytt Anonym poster: df8567d60ddea3ae24260d0511b49317
Suretær Skrevet 21. januar 2013 #3 Skrevet 21. januar 2013 Virker som han er overtrøtt eller overstimulert. Snuppa her var likedan på samme alder. Måtte ta henne vekk fra for mye besøk, og legge henne oftere og tidligere på kvelden. Funka med en gang. Ingen av brødrene har vært sånn, så først skjønte jeg ingenting. Lykke til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå