Gå til innhold

Rælingen kommune

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan du fortelle meg? Vurderer å kjøpe hus der...

Anonym poster: 0022f05c65cd263050f93f27d5670c92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott sted. Nordby er litt øde, men fint for barn. Liten skole med godt miljø, har en bhg med litt dårlig rykte. Ingen butikk i gangavstand. Det skal bygges ut mye der de neste årene.

Hektnersletta har skole og to bhger som skal være bra. Det er masse nybygg der og er stadig i utvikling. Helt ny barneskole. Kort vei til Lillestrøm. Ingen matbutikk, men bensinstasjon.

Fjerdingby, løvenstad og rud områdene vet jeg ikke så mye om. Men ville helt klart styrt unna blystadlia og egentlig løvenstad også.

Hadde jeg hatt mulighet ville jeg flytta til hektnersletta, det er min drøm. Felles for rælingen er gode turmuligheter og badevann. Og fisking også.

Anonym poster: 92ff3ffcd4e8b404631c9e13d5eae2c1

Skrevet

Flytt til andre siden av elva, Fetsund is da place! Vi har tog også :)

Anonym poster: ad1e783d9e2e30dabfea7b9993d4320c

Skrevet

Hvorfor styre unden Løvenstad? Det er jo et av de bedre (og dyrere) områdene. Undtatt blokkene selvfølgelig.

Skrevet

Rælingen er et flott sted. Jeg er uenig med hun ovenfor, for Løvenstad er en kjempe fin plass å bo. Sentralt, bra kollektiv trafikk, kjempe fine turområder og oppkjørte skiløyper om vinteren om du er interessert i dette, barnevennlig med flere lekeplasser i nærheten, 2 butikker, fotballbane, skatebane, svømmehall, skole og flere barnehager i nærheten.

Anonym poster: cdace715a845563b7c99869fe9d11cbe

Skrevet

Tusen takk for svar! HI

Anonym poster: 0022f05c65cd263050f93f27d5670c92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...