Gå til innhold

Inspirert: Ang intimbarbering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange som gjør det?

Har aldri gjort det,burde jeg gjøre det,eller kommer jeg til å angre?

Ser for meg at jeg kommer til å bli rødnnuppete og at man må gjøre det annenhver dag for at det ikke skal stikke og klø?

Erfaringer?

Anonym poster: 924881e68b6029cfbc38a193b1bd31d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker en egen hårtrimmer siden jeg ikke kan kjøre glatt, holder lenge å bare trimme busken synes jeg. Slipper at det klør og unødvendig mye tid.

Skrevet

Foretrekker å vokse profesjonelt :) men har ikke funnet noe bra salong i området i bor enda,,

Skrevet

Huff, har aldri fått til å barbere meg nedentil. blir rødnuppete og holder på å klø meg ihjel.

Jeg har vokset meg på en salong i lengere tid nå, er veldig fornøyd! Men har ikke kommet meg på salongen i det siste, så fant ut at jeg skulle barbere meg for to dager siden. Fikk det ikke til da heller. Så ut som en kjøttkake og det er først i dag jeg ikke klør meg gal.. Så skal ringe å bestille time til voksing så snart det får grodd litt mer ut.

Anonym poster: 0f6f34a4e30c320e4208edeb0e2762e3

Skrevet

Nei, gjør du det ikke så la det være. Ikke noe man bør begynne med syns jeg. Jeg må til med høvel annen hver dag for å føle meg ren. Burde egentlig latt det få vokse helt naturlig. Men har vært litt besatt av hårfjerning fra jeg var ganske ung. I starten blir en nok rødnuppete, da huden tåler mindre.

Skrevet

Jeg barberer meg ca en gang i uka.jeg liker best mach3 høvelen faktisk,bruker balsam i stedet for barberskum.får aldri nupper.

Anonym poster: 9e5d37a335bd68769ff56b6f906166e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...