ms.Pond Skrevet 21. januar 2013 #1 Skrevet 21. januar 2013 Erfaringer søkes! Det høres nesten for godt ut til å være sant, eller sunt for den saks skyld. Noen som har prøvd og vil fortelle litt om resultater?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2013 #2 Skrevet 21. januar 2013 Huff, har søkt litt rundt og det høres ikke veldig sunt ut egentlig. Spist grovt og variert og se til å ikke spise søtsaker mellom måltidene - dvs spis ofte nok til å holde blodsukkeret stabilt (lav GI på matvarene er en bra hovedregel). Å kutte ut karbohydrater og fett er ikke bra - kroppen trenger begge deler for å fungere optimalt. http://stellamagasinet.no/article/84699-stella-tester-trenddiettene/gallery/545929 Anonym poster: 0a36a4dc75897051a4ed64f2ca658ce1
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2013 #3 Skrevet 21. januar 2013 Både min mann og jeg ha prøvd dukan og det fungerte som en drøm. Jeg stoppet pga graviditeten, men han fortsatte og har gått ned mye. Jeg kjøpte boken og leste den først, bedre å bruke det enn all verdens nettsider. De første dagene (du velger selv hvor mange) spiser du i hovedsak proteiner- står en lang liste i boken. Så er det en periode hvor du introduduserer grønnsaker og så en tredje periode hvor flere matvarer blir gjenintrodusert. I den siste perioden er du tilbake til normalen. For oss var det en fin måte å endre kostholdet på og bli mer bevisst. Mengdemessig er det få begrensninger og følte aldri at vi sultet oss eller noe slikt. Men anbefaler som sagt å lese boken så skjønner du mer av prinsippene og bakgrunnen for opplegget. Anonym poster: d460ffbbb8c01486e8839e719086c119
ms.Pond Skrevet 22. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2013 Ja det er jo nettopp den vektnedgangen som er triggeren. Tenker at når det er for en så begrenset periode så klarer nok kroppen å leve uten fett og karbohydrater. Selv om ernæringsterapeuten i meg skriker litt På den annen side ser jeg for meg at det er sunenre enn en del andre dietter som er på markedet. Og, som sagt, det er for en begrenset periode, og det er ingen sultediett, så lurer på om jeg skal prøve meg. Takk for fin erfaring, #3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå