Anonym bruker Skrevet 21. januar 2013 #1 Skrevet 21. januar 2013 Pappan til sønnen min valgte for 5 år siden å kutte kontakten med oss. Gutten min er nå 6 år. Så han husker jo ikke pappa. Jeg har gjort alt jeg kan for å endre på det. Men hverken han eller familien hans vil ha kontakt. Vi var samboere i mange år, så vet ikke hva sim går av han. For 2 år siden sa han også fra seg foreldreansvaret. Jeg har nå ny samboer, å sønnen min en flott stefar/stefamilie. Det er helt fantastiske! Sønnen min ser på han som en pappa. De har et flott forhold. Men sønnen min klarer ikke gi slipp på at han har en annen pappa. Det forstår jeg. Ikke så ofte, men med noen mnd. mellomrom så begynner han å snakke om han andre pappan sin som han sier. Han gråter stort, å jeg får så utrolig vondt inni meg. Jeg aner ikke lenger hvordan jeg skal svare for å ikke ljuge (aldri ljugd til han), eller såre han mer. Livredd for at han skal begynne å slite veldig med dette. Lurt av meg å snakke med noen eksperter om hvordan jeg skal ordlegge meg? Anonym poster: 8c0b238534c6ea3e9df83a78b49e5b13
Februargullet2013 Skrevet 21. januar 2013 #2 Skrevet 21. januar 2013 For en idiot, og spesielt når sønnen din vet om han. Kan du ikke sette på en time på familievernkontoret,kanskje de kan hjelpe deg vidre ?
3 i april Skrevet 21. januar 2013 #3 Skrevet 21. januar 2013 Ta en prat med fastlegen så kan han henvise deg og gutten til psykolog. Gutten din har nok et stort behov for og prate om dette og da kan det være greit at dere begge får hjelp av en spasialist. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå