Gå til innhold

Loppemarked

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som handler på loppemarked? Er feks fretex butikkene loppemarked? Hva finner man der ? :) har lyst til å dra å se :)

Anonym poster: d6e82e6a3ae58a92b5db7030a4aacc6b

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Jada, massevis fra loppemarked, ikke så mye klær lenger (mest da ungene var små og jeg var yngre:)). Fretex er butikk, men altså brukt (men ikke alltid, det gis mye ubrukte feilkjøp også, så du kan finne varer med den originale prislappen på). Fretex er lavpris, loppemarked er oftest lavere og morsommere.

Sjekk her: http://www.loppemarked.info/

Skrevet

Ok, skjønner :) takk for link, spennende :)

Skrevet

Jeg er loppemarked junkie:)

Hvis du går på de bra loppemarkedene så kan man få kjøpt så mye bra utstyr til ungene. Spesielt på vestkanten.

Møbler, kjøkkenutstyr og leker! Jeg er veldig gla i retro ting, så får kjøpt mye kult til huset:)

Skrevet

Bor i Trondheim, og her er det mange loppemarkeder. MEN det er ikke alle som har god kvalitet, noen ganger er det rett og slett søppel folk velger å gi bort.

Men man kan finne skatter, spørs på øyet som ser:)

Jeg ELSKER loppis og bruktmarkeder, ikke for å handle klær (liker ikke brukte klær)men alt annet:kjøkkenutstyr, glass, kopper, skåler, vaser, stoff, bøker, møbler etc etc MASSE kult om man bare leter og har et åpent sinn:)

Anonym poster: 8f11c77dd453caf3e59b7feef3b01ac4

Skrevet

Men hvor finner man loppemarked? Den linken jeg fikk funka ikke på mobil, skal sjekke med pc i morgen :)

Skrevet

Hvor i landet er det du bor da?

Loppemarked.info tar for seg store deler av landet, men den belager seg på at folk melder inn arrangementer. Det er loppemarkedene i Oslo veldig flinke på siden det er en stor inntektskilde for korpsene o.l

Så det er nok mange fler loppemarked enn det man ser på nett.

Sjekk i lokalavisa, oppslag osv

Sesongen starter vel i mars og holder på ut mai, iallefall her på Østlandet. Så starter det oppigjen i September til November:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...