May the force be with you Skrevet 21. januar 2013 #1 Skrevet 21. januar 2013 Vi skal pusse opp sønnens soverom, og jeg ble da nedstemt i valg av ting til rommet.. så nå ser det ut til at vi satser på et gjennomført star wars gutterom:) Men hvor finner vi star wars lamper? Trenger både taklampe og vegglampe.. Har vært på lampehuset, christiania lampebutikken.., toys 'r us osv. Osv. Men finner bare biler og ole brumm..:-/
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2013 #2 Skrevet 21. januar 2013 Vi skal pusse opp sønnens soverom, og jeg ble da nedstemt i valg av ting til rommet.. så nå ser det ut til at vi satser på et gjennomført star wars gutterom:) Men hvor finner vi star wars lamper? Trenger både taklampe og vegglampe.. Har vært på lampehuset, christiania lampebutikken.., toys 'r us osv. Osv. Men finner bare biler og ole brumm..:-/ Ebay kanskje? Anonym poster: 515184fd7ce3839180c3027955321e0d
<3 2G <3 Skrevet 21. januar 2013 #3 Skrevet 21. januar 2013 Jeg hadde villet Google, finner masse rart på nett :-)
May the force be with you Skrevet 21. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2013 Har googla det, og fant ut at eurotoys hadde.. Men tenkte kansje at det var flere som hadde det også, slik at vi fikk litt forskjellige å velge mellom:) Men da blir det eurotoys sine lamper:)
petite fleur Skrevet 21. januar 2013 #5 Skrevet 21. januar 2013 BR leker har flere Star Wars lamper. Min samboer er Star Wars-nerd og har en SW-lavalampe på kontoret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå