Gå til innhold

Min eks som er gift på nytt sender meg grisete smser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg litt ubekvem.

Han pakker det liksom inn slik at han ikke egentlig prøver å fremstå som et svin.

Feks skriver han i morges: "puh, for en natt. Drømte at jeg slikket deg og knullet deg hardt bakfra. Var helt sliten da jeg våknet".

Øh.... Jeg svarer sjelden mens synes det er litt ekkelt at han gjør dette når han er gift på ny. Hvordan få ham til å skjønne at han skal slutte? Jeg skriver jo ikke noe slikt tilbake, så han burde jo skjønne det egentlig. Fordi vi har barn sammen må vi ha en ok tone.

Anonym poster: df1f9cd799f5f845dd644970b03f29e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det var jo virkelig godt innpakket?! Æsj...

Si til han at han skal kutte ut, og at du ikke er interessert i ekkle meldinger fra han. Etter det lar du være å svare på mld fra han som ikke handler om barna.

Skrevet

Si at du ikke setter pris på dette (jeg regner i hvertfall med at du ikke gjør det!) og hvis han ikke slutter vil du videresende sms-ene til hans kone..

Skrevet

si fra til den nye dama... ville du vert sammen med en slik mann som skriver slikt til andre damer??

Anonym poster: 7f4c139345be685c24fc5f39224c7f23

Skrevet

Føler meg litt ubekvem.

Han pakker det liksom inn slik at han ikke egentlig prøver å fremstå som et svin.

Feks skriver han i morges: "puh, for en natt. Drømte at jeg slikket deg og knullet deg hardt bakfra. Var helt sliten da jeg våknet".

Øh.... Jeg svarer sjelden mens synes det er litt ekkelt at han gjør dette når han er gift på ny. Hvordan få ham til å skjønne at han skal slutte? Jeg skriver jo ikke noe slikt tilbake, så han burde jo skjønne det egentlig. Fordi vi har barn sammen må vi ha en ok tone.

Hadde konsekvent latt være å svare på slike sms. Da burde han ta hintet til slutt.

Skrevet

Send han en sms hvor du ber han om og slutte med disse meldingene, om ikke så blir du bare nødt til og videresende de til hans kone..Noe sier meg at han kommer til og slutte da :D

Skrevet

Men hadde tatt vare på disse meldingene sånn i tillfelle hans kone finne disse meldingene på utboxen hans, for noe sier meg at denne mannnen kan få sin kone til og tro at det faktisk er du som driver og sender grisete meldinger til han. Da er det jo greit at du har bevis for at du har bedt han om og slutte med griseriet :D

Skrevet

Ikke true med å sladre, og du burde heller ikke gjøre det.

Det kan indirekte gå ut over barna ved at hun plutselig anser deg som en trussel, eller at det blir problemer hjemme hos dem det du er fokuset. Det vil du ikke sette barna dine i.

Men det er nok lurt å ta vare på alt om det skulle vær noe senere, men jeg tror du uansett kommer lengre med å gi en klar beskjed for så å konsekvent ikke svare på slikt tull.

Skrevet

Sendt en melding a'la - "feilsendte du meldingen? Regner med at den skulle til din nye kone?"

Skrevet

Føler meg litt ubekvem.

Det er så pinlig! Jeg har en eks som stadig forteller meg hvor lyst han har på meg, hvor mye han savner sex med meg osv. Det ble slutt mellom oss for 13 år siden, vi har hatt forhold som resulterte i barn på hver vår kant og er i forhold nå. Han har vært sammen med din samboer i 5 år. Det er så flaut og jeg føler med samboeren hans.

Anonym poster: 0eeeb0d3b90828211fdf7f1eb5258aaf

Skrevet

Jeg ville skrevet tilbake at du kan ikke hindre hva du drømmer om men du kan hindre hva du forteller til andre.

Del dine drømmer og fantasier med din kone fra nå av, jeg ønsker ikke å vite noe om de.

Anonym poster: 462e6dd41f332b29284f4b2f0dc42a21

Skrevet

Men innerst inne ville jeg kanskje følt en viss glede over at hans nye kone ikke "holder mål" og at han egentlig savner meg :P Men hadde selvfølgelig ikke gitt han dette inntrykket ;) Det hjelper jo på selvtilliten at man er etterlengtet av en person som du en gang elsket og som er far til dine barn :)

Anonym poster: 8ef2b28c88985eb52fcaf3fa121b96ed

Skrevet

Men innerst inne ville jeg kanskje følt en viss glede over at hans nye kone ikke "holder mål" og at han egentlig savner meg :P Men hadde selvfølgelig ikke gitt han dette inntrykket ;) Det hjelper jo på selvtilliten at man er etterlengtet av en person som du en gang elsket og som er far til dine barn :)

Anonym poster: 8ef2b28c88985eb52fcaf3fa121b96ed

Nei æsj, det føler jeg er svært situasjonsbetinget.

Faren til mitt barn ga uttrykk for at ham savnet meg og at ingen noen sinne ville måle seg med meg. Dette fortsatte han med i ca to år etter det var slutt. Å det var ingenting annet enn ekkelt! *grøss*

Skrevet

Da sier du i fra til den nye dama hans. Synes du hun fortjener det? Synes du han har respekt for henne og egentlig for deg også med slike vemmelige mld?

Anonym poster: 9bd1718cd23d1c433daa624e3ff85588

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...