Gå til innhold

"Rart" å bruke samme faddere til 2.mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har verken stor familie eller vennekrets. Får barn nr 2 snart og vurderer å be de samme to fadderne denne gangen også. Har ingen søsken så det er ei god venninne og broren til mannen. Hadde dere syntes det var rart?

Vi har jo kusiner og fettere men ingen vi snakker med mer enn Max en gang i året. Mannen min har kun broren som nær venn.

Anonym poster: 52fe6179e3df30f2ffff693bc19e9fd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde det var det vanlige?

Anonym poster: b9e852a9be163e2603bc41973f3c9366

Skrevet

Mini i magen får 2 av de samme fadderene som vesla har! Rett og slett fordi jeg ikke vil ha hvem som helst som fadder ;)

Skrevet

Mine to har samme faddere. Eneste unntaket er at yngste har en fadder mer en eldste. Ellers er det prikk likt.

Jeg er selv fadder til flere barn i samme familie.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Tradisjonen er jo at fadderne skal ta vare på barnet om noe hender foreldrene. Vil tro det da er ønskelig at søsken får være samlet?

Skrevet

Hvorfor er det rart da?

Man velger jo mennesker man setter pris på og håper vil ha ekstra kontakt med ungene som faddere, iallefall gjør vi det.

Min beste venninne er fadder på førstemann, og jeg ser et som en selvfølge at hun er fadder på nestemann også, da hun er som en søster for meg.

Skrevet

Ville ha foretrekt å ha samme til begge jeg ;)

Skrevet

Takk for svar :) Har alltid hatt inntrykk av at "alle" velger flere forskjellige, derfor greit å forhøre meg litt.

Anonym poster: 41aa9e9f3838ec5cd32ec191fa58ef45

Skrevet

Jeg har søsteren min på begge mine barn. Hadde valgt hun ved evt nr 3 og. Ellers har vi forskjellige faddere på barna. Har en fantastisk søster da ;)

Anonym poster: 3e1c9031b8c3a92aa5a9a7a9cd5fd427

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...