Anonym bruker Skrevet 21. januar 2013 #1 Skrevet 21. januar 2013 Tok keisersnitt for snart 2 uker siden. I dag har jeg hatt veldig vondt i underlivet som går oppover i magen, på innsiden hvis dere skjønner. Begynte da jeg skulle tisse i dag tidlig, ikke vondt å tisse, etterpå derimot....klarte så vidt å reise meg, fryktelig vondt når jeg står/går, men går over når jeg setter meg, akkurat som om noe "henger" ut, som går på plass når jeg setter meg. Har forstått at det er vanlig med uvi etter ks, men syns ikke dette er helt typisk uvi, eller? Anonym poster: 18134d24d0ea68f08fa44ca3135b0a05
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2013 #2 Skrevet 21. januar 2013 Ta kontakt med fastlegen din og få det sjekket med en gang!!!Urinveisinfeksjoner er ikke å spøke med - spesielt ikke under og etter graviditet. Mens du venter på time kan du prøve følgende "huskur": Kok opp en STOR kanne kamillete (fås på helsekosbutikken) og tøm det hele i en ren vaskebøtte. Sett deg på bøtten (!) med bar stump og la dampen fra teen gjøre sitt. Jeg vet at det høres helt sprøtt ut, men det lindrer. Bestemor sverger også til å knyte et ullsjal rundt magen, slik at man er god og varm "over nyrene". God bedring P.S: Du kan også prøve å drikke kjærringrokk-te (men det smaker aldeles grusomt!) - mange sverger også til tranebær. Anonym poster: df5c75cc70b64479f122b92a40adebfc
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2013 #3 Skrevet 21. januar 2013 Ta kontakt med fastlegen din og få det sjekket med en gang!!!Urinveisinfeksjoner er ikke å spøke med - spesielt ikke under og etter graviditet. Mens du venter på time kan du prøve følgende "huskur": Kok opp en STOR kanne kamillete (fås på helsekosbutikken) og tøm det hele i en ren vaskebøtte. Sett deg på bøtten (!) med bar stump og la dampen fra teen gjøre sitt. Jeg vet at det høres helt sprøtt ut, men det lindrer. Bestemor sverger også til å knyte et ullsjal rundt magen, slik at man er god og varm "over nyrene". God bedring P.S: Du kan også prøve å drikke kjærringrokk-te (men det smaker aldeles grusomt!) - mange sverger også til tranebær. Anonym poster: df5c75cc70b64479f122b92a40adebfc Så du syns det høres ut som urinveisinfeksjon? Har ikke noe svie, eller hyppig vannlating. Kun denne smerten Anonym poster: 18134d24d0ea68f08fa44ca3135b0a05
Superduperfin Skrevet 21. januar 2013 #4 Skrevet 21. januar 2013 Hm, synes kanskje ikke det høres ut som en veldig typisk UVI, men det er jo ingen regel uten unntak. Det første som slo meg er at du kanskje kan ha fått en infeksjon i såret eller innenfor... Hvordan er almenntilstanden din? Synes nok det beste er en tur til legen ja. Der kan de sjekke både urinprøve (best med morgenurin) samt at de kan ta infeksjonsprøve (stikk i fingeren) dersom det kan være aktuelt. Lykke til og god bedring!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2013 #5 Skrevet 21. januar 2013 Hm, synes kanskje ikke det høres ut som en veldig typisk UVI, men det er jo ingen regel uten unntak. Det første som slo meg er at du kanskje kan ha fått en infeksjon i såret eller innenfor... Hvordan er almenntilstanden din? Synes nok det beste er en tur til legen ja. Der kan de sjekke både urinprøve (best med morgenurin) samt at de kan ta infeksjonsprøve (stikk i fingeren) dersom det kan være aktuelt. Lykke til og god bedring! Er i fin form ellers, såret ser helt fint ut på utsiden Har hatt litt sånn frostrier siden jeg var på barsel, men det syns jeg har blitt bedre nå. Får ta meg en tur til legen da. Takk Hi Anonym poster: 18134d24d0ea68f08fa44ca3135b0a05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå