Gå til innhold

Idiot barnefar....!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så forbanna på barnefaren.. En idiot!! Arg.. Dersom jeg ringer han så gidder han aldri å svare.. Kan til nød svare på meldinger! I dag ringte jeg ham, men han tok ikke telefonen.. (bombe!!) Så jeg sendt mld om han kunne hente mini i barnehagen og ha han noe dager ekstra, fordi heg ligger med influensa og feber! Han svarer fortsatt ikke.. Så jeg ringer igjen etter en halv time.. Han tar ikke telefonen.. Jeg ser på facebook at han er aktiv der med å kommentere osv.. Så får jeg mld at han sitter i møtet, og at han var opptatt i dag.

Å true meg med delt omsorg DET kan han.. Men å ha barnet noen dager ekstra fordi jeg ligger med kraftig influensa?! For alt jeg vet kan det være svineinfluensa og da er det vel ikke særlig bra at jeg utsetter barnet for det da barnet har astma..

Jeg er også avhengig av å gå til barnehagen for å hente. En time tur/retur. Får såvidt til å stå på føttene!

Anonym poster: bc257b55496a613bf6065a08ae5295ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist! God bedring :)

Anonym poster: 55378199b56c79146418ce279a061a96

Skrevet

Håper det ordner seg! God bedring :-)

Anonym poster: 03bfa9615882c8a5fb112e50164f576c

Skrevet

Om du har penger til det så unn deg en tur i taxi til og fra bhg idag.

Det har du alt å vinne på om du er så dårlig. Eller om du har godt forhold til de ansatte eller andre foreldre så spør høflig om de kunne ta en svipptur innom deg med barnet.

Og så lar du være å ta det i bhg i morgen slik at du slipper gåturen.

Jeg er selv helt alene med barn og når jeg er veldig syk så må barna heller bli hjemme siden jeg som deg må gå langt til og fra bhg.

Og du skriv ned på et papir hver gang du ikke får tak i bf og hver gang du tilbyr eller spør han om å ta barnet ekstra og han ikke gjør det.

Det kan være greit å ha om han noen gang faktisk går fra å true om å få 50% tid med barnet til å prøve å få delt omsorg

Anonym poster: 14d23a913202bf9c2aaa26a77cbfd146

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...