Anonym bruker Skrevet 21. januar 2013 #1 Skrevet 21. januar 2013 ...av enslige sokker. Hvor ofte gjør dere det? Hvis dere gjør et i det hele tatt. Og hvor ligger de enslige sokkene mens de venter på partneren sin? Vi har dem i en kurt på vaskerommet. Parrer dem ca. fem gange ri året. Anonym poster: 0e1f3fe8cc4b1ffc52d53d7215ae2933
Elsker livet Skrevet 21. januar 2013 #2 Skrevet 21. januar 2013 Jeg har et hjørne i hver sin sokkerskuff der enslige sokker havner. Så jeg gjør det hver gang jeg legger sokkene på plass. Altså om det dukker opp en enslig sokk så ser jeg om kameraten ligger og venter i hjørnet. Har jeg vasket mange ganger og de ikke dukker opp blir de kastet.
TPK Skrevet 21. januar 2013 #3 Skrevet 21. januar 2013 Jeg legger sammen alt av klær, og de enslige sokkene havner i skuffen til den som eier sokken. Den andre dukker som oftest opp i neste vask. Jeg prøvde å samle alle en gang, men det ble så mange til slutt, og ingen som orket å ta tak i det så mannen tok like godt og kastet hele posen
DaTuMa Skrevet 21. januar 2013 #4 Skrevet 21. januar 2013 Jeg går aldri med par, så slipper problemet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå