Anonym bruker Skrevet 21. januar 2013 #1 Skrevet 21. januar 2013 Har tenkt å begynne som barne og ungdomsarbeiderlærling til sommeren/høsten, og begynner å tenke på om vi skal begynne å planlegge nr. 3 og til høsten. Noen som vet om det er mye skrivearbeid osv. på kveldstid som lærling? Er det travelt og mange oppgaver som må gjennomføres? Har to fra før av som nå er 3 og 2 år, yngste vil være akkurat 3 viss det klaffer på de første forsøkene. Har lyst til å bli ferdig med babyperioden og at det ikke skal være for stor aldersspredning. Og viss det ikke klaffer har vi noen egg på frys som må brukes senest februar 2014. Vanskeligt dilemma dette. Anonym poster: b18ae02f76eb36d1e820e6ecc0f34424
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2013 #2 Skrevet 21. januar 2013 Oppgavene bør gå helt greit Anonym poster: 4d8080cc811ccb9d53a1cb3da4388efa
Vogndilla Skrevet 21. januar 2013 #3 Skrevet 21. januar 2013 Jeg hadde en oppgave i mnd som inneholdt flere av målene jeg skulle gjennom, var 35mål totalt som skulle gjennomgås på to år. Jeg synes ikke det var mye jobb, og du har krav på tre timer i uka til å jobbe med oppgavene dine. Jeg gikk hjem tidligere en dag i uka for å skrive oppgave, jobbet ikke noe mere enn disse tre timene i uka. Lykke til!
Dagfrid Skrevet 21. januar 2013 #4 Skrevet 21. januar 2013 Men brukte du de lærebøkene du brukte på barne og ungdom? Eller andre oppslagsverk? Gikk BU i 2001/2002, så er litt lenge siden. Har bare ikke tatt fagbrevet.
Dagfrid Skrevet 21. januar 2013 #5 Skrevet 21. januar 2013 Jeg hadde en oppgave i mnd som inneholdt flere av målene jeg skulle gjennom, var 35mål totalt som skulle gjennomgås på to år. Jeg synes ikke det var mye jobb, og du har krav på tre timer i uka til å jobbe med oppgavene dine. Jeg gikk hjem tidligere en dag i uka for å skrive oppgave, jobbet ikke noe mere enn disse tre timene i uka. Lykke til! Takk forresten:)
Vogndilla Skrevet 21. januar 2013 #6 Skrevet 21. januar 2013 Men brukte du de lærebøkene du brukte på barne og ungdom? Eller andre oppslagsverk? Gikk BU i 2001/2002, så er litt lenge siden. Har bare ikke tatt fagbrevet. Brukte ikke bøkene fra vgs nei, det var i 2001 så de bøkene hadde jeg ikke lenger -men kunne nok fint ha brukt dem. Tror det kom nye bøker det året jeg begynte som lærling, i 2009. Har du de gamle bøkene så bare bruk de, er jo det samme lærestoffet og er jo ingen andre som skal se bøkene -de er bare din hjelp når du skal gjøre oppgavene dine. Bare spør om det er noe mere du lurer på
Dagfrid Skrevet 21. januar 2013 #7 Skrevet 21. januar 2013 Men brukte du de lærebøkene du brukte på barne og ungdom? Eller andre oppslagsverk? Gikk BU i 2001/2002, så er litt lenge siden. Har bare ikke tatt fagbrevet. Brukte ikke bøkene fra vgs nei, det var i 2001 så de bøkene hadde jeg ikke lenger -men kunne nok fint ha brukt dem. Tror det kom nye bøker det året jeg begynte som lærling, i 2009. Har du de gamle bøkene så bare bruk de, er jo det samme lærestoffet og er jo ingen andre som skal se bøkene -de er bare din hjelp når du skal gjøre oppgavene dine. Bare spør om det er noe mere du lurer på Takk, håper de er oppe på høgaloftet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå