Gå til innhold

Båtførerprøven.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den vanskelig?

 

Anonym poster: 880df9c61bc785ab4bebcaf5519d06e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg syntes den var det, men så er det andre igjen som ikke synes det. Det kommer vel litt an på din kunnskap om båtliv generelt fra før.

Skrevet

Nei, egentlig ikke. Men ingen er like og for noen faller ting lettere.

 

Lykke til.

Skrevet

De tar den som valgfag i 10. klasse på skolen her så den kan ikke være vannvittig vanskelig...

 

Men er jo litt navigering og sånt da, og om du har null interesse for sånt er det sikkert vrient.

 

 

Anonym poster: ad2179fa64dde9838e83bf556c1b29d2

Skrevet

Jeg synes den var helt grei. Som ei anna sier, det er litt navigering og kartlesing som kan være litt utfordrende for noen. Men selve båtførerprøven var grei den. Og jeg hadde ikke kjørt båt før jeg tok den. Vi hadde båtførerkurs i to dager, og prøven var på dag nr to.

Skrevet

Har aldri navigert eller lest på kart i båt, men det syns jeg var det letteste med prøven egentlig.

 

Jeg tok mange av de testene på nettet, og mange av spørsmålene der var de samme som på prøven. Syns egentlig den var ganske lett. Greit å pugge merkingene til sjøs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...