Anonym bruker Skrevet 21. januar 2013 #1 Skrevet 21. januar 2013 Er hjemme i mammaperm med gutten vår på 6 mnd. Er så lei av å sitte hjemme hele tiden, så lurte på om noen har tips til hva vi kan finne på for å for å få litt mer variasjon i hverdagen? Vi har dessverre dårlig råd, så setter pris på å få tips om ting som ikke koster så mye... Anonym poster: 8d6e0ed4e11f446125b9a5ff1a3ddc10
LilleBamBam+EnTil Skrevet 21. januar 2013 #2 Skrevet 21. januar 2013 * Babykino (men koster jo litt da) * Dra på biblioteket på barneavdelingen * Åpen barnehage * Noen menigheter har opplegg for hjemmeværende mødre, sjekk ut din menighet. har lite med religion å gjøre men kan være noe sosialt * Gå på ski med pulk, evt låne pulk * Sjekk turistforeningen, de har ofte trilleturer
mbea Skrevet 21. januar 2013 #3 Skrevet 21. januar 2013 Sjekk om det er barselgrupper i området ditt? Jeg var med i to når jeg var hjemme.. Og hadde i tillegg flere andre venner som var hjemme. Kombinert med åpen barnehage, babysvømming og besteforeldre som kom ukentlig følte jeg at det det ble travelt.. Åpen barnehage var kjempekjekt fra ca 6 mnd alder.. Og kostet 10 kroner tror jeg., ville værtfall undersøkt dette
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2013 #4 Skrevet 21. januar 2013 Takk for tipsene:) skal sjekke ut noen av de Anonym poster: 8d6e0ed4e11f446125b9a5ff1a3ddc10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå