Gjøkeredet③ Skrevet 21. januar 2013 #1 Skrevet 21. januar 2013 Skal sette inn spiral denne uka, og gruer meg som en unge.. Vet ikke hvorfor, har jo aldri hatt problemer med gu, celleprøver, konisering, fødsel, osv osv osv Men av en eller grunn kvier jeg meg veldig til denne spiralen skal inn
Februargullet2013 Skrevet 21. januar 2013 #2 Skrevet 21. januar 2013 Skjønner du gruer deg, jeg synes ikke det gjorde vondt,bare prøv og slapp av så godt du kan er vondt hvis man spenner seg
Sli1 Skrevet 21. januar 2013 #3 Skrevet 21. januar 2013 Jeg ble positivt overrasket over hvor lite vondt det var. Var ubehagelig akkurat da de satte på en klemme på livmorhalsen, ellers ikke noe vondt i det hele tatt. Nå er det 6 mnd siden jeg satte inn og er veldig fornøyd. Hadde litt rødlig utflod i 4 dager og etter det har jeg ikke blødd i det hele tatt.. Lykke til:-)
Gjest AnneS Skrevet 21. januar 2013 #5 Skrevet 21. januar 2013 Jeg syntes det var forferdelig og kommer aldri til å ha spiral igjen. Vondt å sette inn (besvimte) og blødde i to år før jeg ble lei og tok den ut. Håper du får en annen opplevelse av det!
Gjøkeredet③ Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2013 Det var jo ikke vondt i det hele tatt Greit å ha det unnagjort
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2013 #7 Skrevet 25. januar 2013 Hormonspiral? I så fall gratulerer om du har samme bivuírkninger som jeg har, ser du frem til ingen mens, minimalt med mensrelaterte smerter, nesten ingen humørsvingninger, topp sexlyst. Den er rett og slett fantastisk Anonym poster: aeff906efeacbc252264bf197c0510cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå