Gå til innhold

Flaut problem, men må spørre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt om kostholdet, spiser knekkebrød, spiser jeg brød er det hjemmelaget lavkarbobrød, spiser fitness frokostblanding, mye kli o.l.

I tillegg til grønnsaker osv såklart, men tror problemet ligger i de første tingene jeg nevnte...

Poblemet er avføringen. Den har blitt veldig "kornete" eller hva jeg skal si. Noen som skjønner hva jeg mener? I stedet for å legge en "fast kabel" slik som før, tørke meg og være ferdig på do, så er det nå mindre porsjoner som kommer ut, og må tørke i evigheter før jeg føler det er ok.

Er ofte litt kornete/knudrete (rusk??) på papiret enda jeg har tørket 10 ganger :S Er dette pga for mye fiber? Kan nesten se ut som jeg tørker kruskakli fra rompa :P Huff, godt man kan være anonyme !!!

Anonym poster: a5f75b5e2d818bbfec4e788aa3c47317

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikk mer væske!

Du må også få i deg sunt fett, omega 3-6-9.

Men avføringen forandrer seg helt klart når du endrer spisevanene dine.

Anonym poster: 2b0274c1a98c85cf8c53974e4dca6233

Skrevet

Drikk mer væske!

Du må også få i deg sunt fett, omega 3-6-9.

Men avføringen forandrer seg helt klart når du endrer spisevanene dine.

Anonym poster: 2b0274c1a98c85cf8c53974e4dca6233

Drikker ca 1 liter om dagen. Spiser fisk 3 ganger i uka (fet fisk 2 av gangene), spiser 2 omega 3 kapsler daglig. Forandret seg etter at jeg begynte med knekkebrød, kli-brød og frokostblanding. Har pleid å spise kneip før, litt annet innhold i lavkarbobrødet.

Men er 1 liter væske om dagen litt lite?

Skrevet

1 liter er for lite. du må ha minst 2 liter vann. annen drikke kommer i tillegg

Anonym poster: fc66fc5ed459655b876e1f64d9933c87

Skrevet

Ja, en liter er litt lite. Du bør drikke 2-3 liter. Når jeg har perioder der jeg ikke klarer å drikke nok må jeg bruke drikkeflaske. Da vet jeg at jeg må drikke minst 4 flasker og alt som kommer utenom er bonus.

Skrevet

Hvis du ikke er veldig aktiv er det nok litt overdrevent å presse seg til å drikke 2-3 l vann + annen drikke, men 1 l totalt blir nok litt lite , spesielt når du spiser såpass mye fiber.

Anonym poster: 919c9fc8ee33f9eaae01e4d20496564d

Skrevet

Ok. Da skal jeg forsøke å drikke mer i første omgang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...