Anonym bruker Skrevet 21. januar 2013 #1 Skrevet 21. januar 2013 Har lagt om kostholdet, spiser knekkebrød, spiser jeg brød er det hjemmelaget lavkarbobrød, spiser fitness frokostblanding, mye kli o.l. I tillegg til grønnsaker osv såklart, men tror problemet ligger i de første tingene jeg nevnte... Poblemet er avføringen. Den har blitt veldig "kornete" eller hva jeg skal si. Noen som skjønner hva jeg mener? I stedet for å legge en "fast kabel" slik som før, tørke meg og være ferdig på do, så er det nå mindre porsjoner som kommer ut, og må tørke i evigheter før jeg føler det er ok. Er ofte litt kornete/knudrete (rusk??) på papiret enda jeg har tørket 10 ganger :S Er dette pga for mye fiber? Kan nesten se ut som jeg tørker kruskakli fra rompa Huff, godt man kan være anonyme !!! Anonym poster: a5f75b5e2d818bbfec4e788aa3c47317
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2013 #2 Skrevet 21. januar 2013 Drikk mer væske! Du må også få i deg sunt fett, omega 3-6-9. Men avføringen forandrer seg helt klart når du endrer spisevanene dine. Anonym poster: 2b0274c1a98c85cf8c53974e4dca6233
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2013 #3 Skrevet 21. januar 2013 Drikk mer væske! Du må også få i deg sunt fett, omega 3-6-9. Men avføringen forandrer seg helt klart når du endrer spisevanene dine. Anonym poster: 2b0274c1a98c85cf8c53974e4dca6233 Drikker ca 1 liter om dagen. Spiser fisk 3 ganger i uka (fet fisk 2 av gangene), spiser 2 omega 3 kapsler daglig. Forandret seg etter at jeg begynte med knekkebrød, kli-brød og frokostblanding. Har pleid å spise kneip før, litt annet innhold i lavkarbobrødet. Men er 1 liter væske om dagen litt lite? Anonym poster: a5f75b5e2d818bbfec4e788aa3c47317
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2013 #4 Skrevet 21. januar 2013 1 liter er for lite. du må ha minst 2 liter vann. annen drikke kommer i tillegg Anonym poster: fc66fc5ed459655b876e1f64d9933c87
geitemarken Skrevet 21. januar 2013 #5 Skrevet 21. januar 2013 Ja, en liter er litt lite. Du bør drikke 2-3 liter. Når jeg har perioder der jeg ikke klarer å drikke nok må jeg bruke drikkeflaske. Da vet jeg at jeg må drikke minst 4 flasker og alt som kommer utenom er bonus.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2013 #6 Skrevet 21. januar 2013 Hvis du ikke er veldig aktiv er det nok litt overdrevent å presse seg til å drikke 2-3 l vann + annen drikke, men 1 l totalt blir nok litt lite , spesielt når du spiser såpass mye fiber. Anonym poster: 919c9fc8ee33f9eaae01e4d20496564d
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2013 #7 Skrevet 21. januar 2013 Ok. Da skal jeg forsøke å drikke mer i første omgang Anonym poster: a5f75b5e2d818bbfec4e788aa3c47317
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå