Gå til innhold

Føler meg kjempe gravid


glerme81

Anbefalte innlegg

er nå 4+5, å føler meg veldig gravid, kjenner et lite "trykk" der nede! Jeg er jo ikke veldig langt på vei, men liker å kjenne litt symptomer, iallefall når det ikke er plager! Tenker at det er "enklere" å kjenne symptomene når man har vært gravid før, hva trur dere??!?? Kjenner dere godt symptomer? Hadde et veeldig lett første svangerskap, og håper på det samme nå! :D Lykke til alle sammen! <3 septembermagene <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er helt motsatt.. med nr.1 følte jeg meg som deg -kjempe gravid .. Denne gangen tenker jeg veldig lite over det hvis man ser bort i fra når alle symptomene kommer da. Denne gangen er de helt grusome :(

 

Gleder emg til jeg kan kjenne bebis i magen så kanskje det går litt opp for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å kjenne bevegelsene til bebisen jeg også :D Trenger vel strengt tatt ikke "klage" over at vi ikke kjenner så mye ennå, om en stund kjenner vi for mye å klager over det også!! ahahahah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

jeg er i dag 4+4 ;) er kjempe spent, å føler meg veldig gravid, uten noen store symptomer uten om at jeg er veldig trøtt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig gravid i dag, var det i helga også men en pyton dag. Har vært litt kvalm tidligere, men hele dagen i dag ikke fått i meg noe særlig med mat og drikke alt kommer opp igjen. Arg så mye gravid vil jeg ikke være. Er forresten 7 uker i morgen og gravid så det er jo positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også er så iiiinnmari gravid! synes det virker altfor tidlig (uke 6 tror jeg) trøtt, sulten,sur,vondt i ryggen,kvalm,oppblåst,tørst,tissetrengt av en annen verden og selvfølgelig smerter i magen..

puh! godt å få det ut=)

 

også er jeg jo ekstremt babyfokusert da og har lyst til å starte med alle innkjøp og forberedelser allerede så mannen holder på å klikke her! hahaha.. jaja de gærne har det godt, gratulerer alle sammen, måtte lykken vare for oss alle=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mindre svimmel og kvalm (fortsatt kvalm men får i meg mat), og har mindre smerter i magen, og er bare uke 8... Trodde ikke man skulle bli bedre før i uke 12, så er veldig redd for at det har gått galt :( Samtidig som jeg håper jeg bare er hysterisk, for virker jo som "alle" mister når man leser på internett. I det virkelige liv er det heldigvis langt færre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mindre svimmel og kvalm (fortsatt kvalm men får i meg mat), og har mindre smerter i magen, og er bare uke 8... Trodde ikke man skulle bli bedre før i uke 12, så er veldig redd for at det har gått galt :( Samtidig som jeg håper jeg bare er hysterisk, for virker jo som "alle" mister når man leser på internett. I det virkelige liv er det heldigvis langt færre.

 

men nå har det altså gått fint til uke 8=)

og hvis det er sånn at du blir urolig av å lese på nettet er det like bra å ta en liten nett-pause kanskje?

jeg tenkte hvertfall på det selv i forrige uke, det er jo sånn for oss som ønsker det så høyt at vi går og bekymrer oss og sluker alt av andres dårlige nyheter for å prøve å være forberedt om det skulle skje oss og unngår alt som "kan være farlig"..! men det er det jo ingen som er tjent med, og nå som kvalmen din har begynt å avta hadde det vært fantastisk om du klarer å kose deg litt med graviditeten da=) ønsker deg lykke til og minner om at det går jo helst bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...