Gå til innhold

Vedvarende kvalme hos barn, noen som har erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 10 år har så dårlig helsetilstand synes jeg. Hun er kvalm hver dag og føler seg i dårlig form. Vi har vært hos lege og til utredning hos sykehuset, men jeg vet ikke helt hva de gjorde på sykehuset og hva slags prøver de tok. Men de fant hvertfall ingenting, annet enn litt uregelmessigheter i stoffskiftet.

Men hun er borte fra skolen minst en dag pr uke, fordi hun er kvalm og "rar" i kroppen som hun sier.

Hun trives på skolen og er skoleflink. I dag gledet hun seg til å dra fordi jeg hadde flettet håret og hun skulle ha så fine krøller. Men så spiser hun frokost, og dermed blir hun helt satt ut igjen.

I dag skal vi til legen igjen, og jeg vet ikke hva jeg skal si, jeg føler at han bare ser kjapt på henne og henviser til ny utredning, men er det noen som har opplevd dette med sitt barn og har tips til HVORFOR hun blir kvalm hele tiden. Etter hvert måltid men også før hun har spist også.

Hun har hatt det sånn ett par år :-(

Anonym poster: 4c483ea1ffec9e494b9853f4d338d860

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får hun noe medisin for stoffskiftet?

Har dere sjekket jern, b12 osv? Er slike ting lavt kan man bli kvalm og uvel.

Kan jo være at det er noe mat hun ikke tåler? Eller at hun gruer seg for noe? :-/

Skrevet

Reflux?

Diverse matallergier og intoleranser kan også gi slike symptomer, men det er jo et puslespill å finne ut av.

Anonym poster: 8a910b3e5d66b956b9f3f610bd12724d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...