Gå til innhold

Har du kjent igjen noen brukere her IRL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vet godt hvem skorpionen91 er:) kjenner henne IRL. tviler på at hun vet at jeg henger her inne... men hvem vet ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Vicky Pollard
Skrevet

En herifra (tror jeg) som vet ganske godt hvem jeg er. Irriterer meg grønn over at jeg ikke vet hvem det er! Blaargh! :P

Skrevet

Jeg vet at en her inne bor på samme sted som meg. Men vet ikke hvem hun er eller noe. Men er fryktelig nysgjerrig for jeg liker henne ikke basert på ting hun har skrevet her inne.

Anonym poster: 11b6c214eb9f13acad3e3ed1f70df2e8

Ohh, hvor bor du da?

Anonym poster: fa0967cd8b9ac18e103bd6adc833c893

Akershus.

Hvor i Akershus?

På Romerike. Men nå holder det :P kommer ikke til å nevne nick, dette er ikke en hetse tråd. Men kan si at det ikke er deg heller ;)

Øki. :)

Skrevet

Jeg har kjent igjen ei som bor på samme sted som meg. Aner ikke hvem hun er, men ser henne ofte trille på tur med sønnen.

Kjenner henne igjen da hun har lagt ut ganske mye info om seg seg selv, samt stedsnavnet der hun bor.

Anonym poster: 67977d2c7b19dfe16ebd44a707bb0089

Skrevet

Jeg hadde ikke kjent igjen selv de med bilde jeg..

Hvor mange 1 åringer er det som ikke ligner liksom?

Skrevet

Jeg har faktisk fått noen venner her inne som jeg treffer IRL, men det var jo ikke det du snakket om.

Ved en anledning leste jeg en beskrivelse av mitt eget bryllup her inne, var så mange detaljer at jeg skjønte at det måtte være mitt. Hun hadde dessuten et nick som nesten tilsvarer navnet sitt. Jeg har ikke sagt til henne at jeg har "sett" henne og hun har ikke sagt noe til meg heller. Regner egentlig med at hun har kjent igjen meg også.

Skrevet

Samboeren til en av mannen min sine kompiser er her, det er egentlig veldig morsomt for hun legger ut det perfekte livet her inne men jeg snakker med samboeren hennes rett som det er og vet at de sliter med litt av hvert de også ;)

Jeg kjente henne igjen på fødselshistorien til første barnet, hadde jo besøkt de på sykehuset dagen før og hørt akkurat samme historien, samme vekten o.l. tidligere. Hun hadde også noen ganske lett gjenkjennelige bilder på profilen sin før den nye versjonen kom.

Anonym poster: 8d740d4e122c68b7ba8a3d958a7f1c7c

Skrevet

Jeg trodde jeg visste hvem Februaprins/swan var siden hun skrev et sted at hun bodde i samme gate som den meget omtalte Ca..sander (velger en liten anonymisering med tanke på den stakkars skjønne gutten som kanskje googler seg selv om noen år). Men så viste det seg at Feb.prins ikle bor i samme fylke engang.

Anonym poster: 1e9209c3692457b161c4d01982897f08

Skrevet

Jeg kjente igjen en god venninne her en gang som følge av en navnetråd. Sa det til henne, og fortalte hvem jeg var. Så lo vi litt av at begge henger her inne, og har vel ikke diskutert det siden:)

Skrevet

Jeg har kjent igjen noen i etterkant. B.la ei jeg har sendt mye klær til via DIB, som slet med økonomi. Og ei til jeg har snakket med mye med her, som jeg ble kjent med IRL senere. Har ikke sagt til noen av de at jeg vet hvem de er her.

Anonym poster: 68f6f1529ca680430c16a8ca78aaaa46

Skrevet

Ja, jeg har kjent igjen flere, men spesielt ei som har skilt seg ut. Hun er veldig hyggelig og godt likt her inne, men i virkeligheten er hun ikke særlig grei, snakker mye dritt om andre, er overlegen (den typen som ruller med øynene av folk), og ganske viggo venneløs. Rart dette... Tenk om hun var like hyggelig irl som er inne??

Anonym poster: b20484c21fe925ba2b69b7f8c3290eeb

Skrevet

Jeg kjenner ingen. Tror halve bygda er uten internett og pc.

Skrevet

Jeg kjente igjen en veldig god venninne som utad later som om at livet er perfekt. Hus, barn og båt, men i virkeligheten (som kom fram her på bim) har mannen vært utro flere ganger og de har virkelig dårlig råd. Hadde hun vært ærlig med meg skulle jeg støtter henne, men hun velger å skrive alt her inne i stedet for :(

Anonym poster: 2571c23ee2210c0a45c0f052a10f3a2d

Skrevet

Ja ei av mine beste venniner kjnete jeg igjen på det hun skrev og på nicket!

Anonym poster: 31f3f7b409cfbb33268ecabca1f16d7c

Skrevet

Kjente igjen eksen til kjæresten min og ei venninne.

Anonym poster: e8f32bb030e907533687423cbe9abee5

Skrevet

En fra jobben. Jeg er butikksjef :)

Anonym poster: cfcedd2dc868c53076223da5857efc63

Skrevet

Nei, men ble selv kjent igjen. La ikke ut mye personlig, men skrev om noe som noen gode venner visste om...

Anonym poster: e102e65a6ba983d0e7390d92b63c08db

Kom plutselig på at jeg kjente igjen en mamma i bhg. Hun la ut begge navna på barna(litt sjeldne navn) og område de bodde i.

Anonym poster: e102e65a6ba983d0e7390d92b63c08db

Skrevet

Har kjent igjen kona til søskenbarnet mitt; hun nevnte navnene på ungene på Navnedebatten, samt at nicket er nesten det samme som kjælenavnet hennes :) Men har ikke sett andre tråder fra henne, så hun er nok ikke veldig aktiv.

Har også kjent igjen mine barns stemor, siden hun la ut enorme mengder info om seg og sine. (Skrev også så gjenkjennelig at jeg kunne kjenne igjen anonyme innlegg fra henne...)

Anonym poster: 0a0ccfd78517d1dcbc4223d450593eaa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...