Gå til innhold

Jeg syns at han Van Gok lurer damene

Anbefalte innlegg

Skrevet

som er med i programmet "Hvordan se bra ut naken".

For, de endrer jo ikke utseende, så de ser jo fortsatt ikke bra ut naken.

Hva mener du?

Anonym poster: 2a3c88cb3bc35fd1402945a2d241f0ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Poenget er å akseptere seg selv som man er, ikke forandre kroppsfasongen. Det er det bare kirurgi/trening som kan.

Dette vet damene da de melder seg på, dette er ikke The Swan!

Anonym poster: 9c06363b0b5e22075114b626d671f396

Skrevet

Eg meinar at du ikkje har skjønt poenget..

Skrevet

Jeg har skjønt poenget. Men mener fortsatt at de blir lurt.

Jeg hater kroppen min, og hadde ikke elsket den bare fordi en eller annen sa at den er fin. Jeg hadde heller ikke hatet den mer om noen sa den var det styggeste de hadde sett.

Så siden de begynner og like kroppen sin, bare fordi han sier at den er fin og får en haug med fremmede til og si fine ting om den, så blir den jo faktisk ikke finere. Så hennes mening (hu som er med) burde jo vært den samme som før.

Hva om alle sa den var det styggeste de hadde sett, skulle hun hatet den mer?

Skrevet

Skjønnhet kommer i alle størrelser og fasonger, og forandringen skjer mentalt ikke fysisk hos disse damene.

Skrevet

Ja, det er jeg helt enig i.

Men om man selv, ikke liker seg selv. Syns man en selv er stygg, fæl osv, så syns man det, og man står for det.

Jeg mener at man ikke burde endre mening bare fordi andre mener noe annet. Samme med negativt også. Som jeg skrev.

Skrevet

De forandrer vel ikke akkurat mening fordi han og alle andre syns de er fine. Men de snur den negative tankegangen sin, og fokuserer på de delene av kroppen de ikke blir kvalme av å se på. Alle mennesker har deler ved seg seg de ikke syns noe om, poenget hans er vel å la fokuset heller være på det de er fornøyd med. Ergo en forandring i den mentale biten hos damene.

Se kroppen med en ny innstilling.

Skrevet

Han hjelper folk til å se på seg selv med snillere øyne. Mange dømmer seg selv ganske brutalt og han bruker gjerne andre ( som er trygge på seg selv) til å vise at deltagerne ikke er så store som de kanskje tror. Dessuten har jeg sett et program som handlet om Gok selv, han var kraftig overvektig som ung og vet bedre enn noen hvordan det føles å mislike kroppen sin.

Skrevet

Ja, det er jo sant. Hjelper jo og fokusere på positive deler. Men hva med de som hater ALT med kroppen sin da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...